HTML

28.
április

Önpromó

Pilu  |  komment
Roppant rutinos módon, eddig még nem jutott eszembe, hogy csináljak némi önreklámot. Ha Zsolti tegnap nem említi, valószínűleg hülyén halok meg. Tehát, itt és most kihasználom a lehetőséget, hogy reklámozzam önmagunk:

A PontFM rádión (88.1 MHz), hétköznap délutánonként 16:30-tól, 18:30-ig hallható a "Demokrácia Rt." című műsor, Puzsér Róbert vezetésével. Közéleti, globál-, és elitkritkai, beszélgetős akármi. Itten szoktam vendégeskedni, heti egy-két alkalommal. Személyemtől függetlenül is érdemes hallgatni, ha viszket a füled az átlagos, magyar "médiákoktól". Online is hallgatható. Ezért is linkeltem be nemrég a műsor blogját, a szelsokozep.freeblog.hu-t.

A másik, hogy ugyanezen társaság, kéthetente a BPTV-n (Tudom, ne fikázz, rút a fejem! A műsor jó és ez a lényeg! :) ) egy, a rádióműsorhoz hasonlatos, tévéműsort is készít. Legközelebb május 5.-én lesz este nyolctól. A címe: "Na, mi újság?". Itt is előfordulok.


Örömteli hír: végre eljutottam stúdióba, már a lekeverésnél tartok, ergo hamarosan letölthető lesz a zenei lapomról!

Címkék: média rádió én tévé

komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://pilu.blog.hu/api/trackback/id/tr7264603

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: red stand up paddle board UK 2019.02.16. 09:30:04

Óriáscicus kedvenc sütije - ɐɹúʇlnʞqnzs
süti beállítások módosítása