HTML

 

Aki nem születet két méternek és nincs legalább negyvenhetes lába, annak fogalma sincs, hogy mekkora átok ilyen méretekkel élni. Nem olyan cipőt veszek, amilyet szeretnék, hanem amilyet kapok. Nem olyan autót veszek, amitől csorog a nyálam, hanem amelyikbe beleférek. Egy öltöny beszerzése két hetes procedúra. Még egy utcai összecsapáshoz sem tudok rendesen felöltözni, mert nincs rám való Fila kapucnis felső. A lagziban én vagyok az egyetlen, aki rövid ujjú ingben égeti magát, mert 76 cm hosszú ingujj nem is létezik. A villamoson utazásonként négyszer verem be a fejem, és a szabvány beltéri ajtóktól már kemény a homlokomon a bőr. Olyan "apróságokról" nem is beszélek, hogy gyakorlatilag nincs olyan szék amiben helyes tartásban tudnék ülni, ami néhány év alatt állandósult derékfájást okoz. 
Fürdés, tusolás? Kekeke.. A kádban guggolva tusolok, mert ha állok nem ér fel a zuhanycső. Fix zuhanyzó alá meg csak úgy férek be, ha a fejem előrehajtom. Kicsit fárasztó a póz, így muszájból is megtanulsz "katonasebességgel" végzni vele.
Piszoár, hmmm…. Nőjön szőr a talpára annak a szerelőnek, aki hatvan centi magasra fúrja fel ezeket a vackokat! Spiccesen, egyhúsz magasról beletalálni, nem kis mutatvány.
A bútorokat már nem is említem. Egy, nincs olyan paplan, ami alól ne lógna ki a lábam. Kettő, ez tulajdonképpen nem is baj, hiszen úgyis lelóg a lábam az ágyról, mert azt is valami törpe kretén tervezte, és örülhetek, ha nincs a végén deszka, mert akkor reggel sebes bokával ébredek!
 
Átlagmagasságunk folyamatosan nő, de ezt soha, senki nem veszi figyelembe.
ELEGEM VAN EBBŐL A KIREKESZTŐ, TÖRPEFASISZTA VILÁGRENDBŐL!

Magas testvéreim, kosarasok, röpisek, tiszta genomok!  Minden közösségnek joga van az önvédelemhez! Javaslom, hogy ezennel alapítsuk meg a Törpék Fasizmusa Ellenes Vérszövetséget! (továbbiakban: TFEV)
 
 
A TFEV követelései az alábbiak:
 
1., Minden ruha és sportszergyártó cég, menedzsmentjében, valamint minőségellenőrző részlegében, legalább 2-2, legalább 210 centiméter magas férfit köteles legyen alkalmazni!
2., Minden gépjármű~, és autógyár tulajdonosa a piacra kerülő modelljeiket, egy héten át, családja legmagasabb tagjával köteles legyen teszteltetni, oly módon, hogy a jármű nyilvános helyen kerüljön kiállításra, és abban üljön még a gyár tervezőrészlegének felelős vezetője is!
3., Minden könnyűipari gyártulajdonos, köteles örökbefogadni egy minimum kettőtíz magas gyermeket, akinek havonta köteles vásárolni egy pár cipőt valamint egy öltönyt, és ezt számlával igazolnia kell!
4., Minden építőipari cég vezetője, a cége által átadott épület mosdójában, köteles egy üveg pálinka elfogyasztása után egy hokedliről belevizelni a piszoárba. Amennyiben ezt nem tudja cseppmentesen teljesíteni, úgy az épület nem kaphat lakhatási/üzemeltetési engedélyt!
 
Ha fenti követeléseinket biztosító jogi kereteket a Parlament nem foglalja törvénybe Október 31.-ig, akkor szervezetünk az erőszak eszközéhez fog nyúlni! A megadott határidő után, minden héten egy, az átlagnál (175cm) alacsonyabb képviselőt túszul ejtünk, és Kínában egy lábhosszabbító műtétet végeztetünk el rajta!
 
 
Budapest, 2007-11-18
 
TFEV
Elnök

Címkék: xxl fasizmus fogyasztói társadalom

59 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pilu.blog.hu/api/trackback/id/tr53233835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LEvi 2007.11.19. 13:13:00

előre "törpék" : )

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.11.19. 13:13:48

Én is csatlakozom!
Én ugyan csak 180 cm magas vagyok, és nőnemű, de én sem bírok cseppmentesen beletalálni a piszoárba!!!
Szemetek!

(Meg ha magassarkú van rajtam, akkor már tényleg mindig lefejelem annak a régi villamosnak az ajtaját leszálláskor, meg a metrón a felső kapaszkodót.)

gergely 2007.11.19. 13:22:55

Én 'belga' vagyok 182 cm.-el,de jót röhögtem.
Sok sikert.

Fenriz 2007.11.19. 13:28:12

Aki nem születet két méternek és nincs legalább negyvenhetes lába, annak fogalma sincs, hogy milyen érzés két kézzel a labdát a gyűrűbe húzni és utána a közönség elismerő üvöltésében fürödni...
(amúgy találó a cikk)

fiamma 2007.11.19. 13:52:44

180 cm, nő, 39-es (atipikus) láb.

vásárlás (kizárólag hasközépig érő pulóver a kilencvenes évek eleje óta) problematikus. közlekedés (merev támlás ülések - térdkalácsnak annyi) problematikus. társadalmi beilleszkedés (mondd csak, te kosárlabdázol?!) problematikus. volvo buszokon leszállásjelző használata (80 cm-es magasságban áll, látja a hóhér) problematikus. pasizás magyar férfipopuláció mellett (175 cm átlagmagasság?!) problematikus.
könyörgök, legalább ti, magas férfiak, szeressetek minket, magas nőket, és ne azokat a töpszli sörtartókat és hasmelegítőket!

Héttörpe (törölt) 2007.11.19. 13:54:29

Szeva!

Csatlakozom, bár 1.91. vagyok, de mindennel egyetértek. Cipőből a méretedben 1-2 pár van, illetve mire odaérsz, már csak volt. Öltönyt venni? Hahaha! Nadrág? Nyújtott fazont alig találsz. Én is mindig háborgok az ilyen hétköznapi fasizmusok miatt. Mindig engem csesztetnek a buszokon az ablak, illetve tetőnyitással, illetve csesztettek, amíg busszal jártam. Autóban, ha balra nézek, a bal hátsó ablakon teszem ezt meg. Törpék! Adjatok nekünk is helyet a nap alatt!

svepsz 2007.11.19. 13:54:55

én 200 cm vagyok, szerencsére a lábam 45-ös (néha 46-osra is megnö), de ennek a szitunak tényleg nem sok elönye van. Koncerten, tüntetésen, moziban jól lát az ember. (Mögötte meg kisebb üres terület alakul ki.) A szigeten felkéredzkednek az 1.60-as lányok az ember nyakába, aminek teljesítésével pluszpontokat lehet szerezni.

Nagyjából ennyi, a többi az iszonyatos szívás, ahogy a szerzö is ismerteti. Az összes formatervezett szék, ülés fejtámlája beleáll a hátunkba. Ezen kívül folyton mindenki azt kérdezi, hogy hány cm magas vagyok pontosan. Néha már utálom kicsit.

Héttörpe (törölt) 2007.11.19. 13:55:40

fiamma! Azaz, állandóan a kosaras kérdés. Én ilyenkor visszakérdezek: "miért, te zsoké vagy?"

fiamma 2007.11.19. 14:00:59

:DDD

szegeden van egy két métert bőven meghaladott fiú, aki csináltatott magának egy pólót a következő felirattal: NEM, NEM KOSARAZOM!!! :DDD

fiamma 2007.11.19. 14:01:49

ja, és természetesen és is leakarok számolni az atomtörpék által kialakított szabályokkal. csatlakozom a Mozgalomhoz!

ricsi 2007.11.19. 14:04:35

Ennyire szar volt az első két komment (egyik ráadásul az enyém), h reggel óta ki kellett törölni? :-))

svepsz 2007.11.19. 14:08:26

ja, igen, ez még egy elöny: sosem kosaraztam, de a gimis kosárcsapatunk ha ment máshova játszani napközben, mentem én is velük. Kitünö lógási lehetöség volt. Egyszerüen el lettem kérve az osztályfönöktöl. Senki sem feltételezte rólam, hogy nem vagyok a csapat tagja.

Darmalani 2007.11.19. 14:09:02

Hello!

Én 176 vagyok, és épp a minap beszélgettem erről a csajommal. Mármint hogy 175-176 az európai átlag magasság. Ezért pont rám terveznek MINDENT. Kocsit, ruhát, és mindent amit itt a szerző és a kommentelők sírva leírtak... Hát srácok: rossz neketek.

Két cimborám is magasabb minr 2M, szenvednek is. A törpék meg nem tudnak motort venni magukank :) Neketek viszont ott megnyílik a pálya! :)

fiamma 2007.11.19. 14:21:50

á, ne hidd, Darmalani. ez csak műbalhé. sokkal jobban szenvednénk attól, ha átlagosak lennénk :DDD

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.11.19. 14:27:06

fiamma: Jaja! Igazából én sem szoktam piszoárba pisilni, csak vicceltem.

Zolka 2007.11.19. 14:28:25

Hát, én alulról érintem a 168cm-t, úgyhogy tudom, a tornasor másik végén aztán milyen jó az élet...
Az csak egy dolog, hogy nem találsz magadnak hozzád illő párt, mert a pici lányok mind a benga állatokat kedvelik, és még ha találnál, akkor is nagyon könnyen meg tudod védeni egy 210cm-s 130kilós emberrel szemben (én vagyok 65kg).
A moziban, színházban párna kell hogy kilássak ez előttem ülőtől, az autóban az ülés legmagasabb helyzetében is épphogy kilátok, inget épphogy kapok, mert a 38-39-es nyakméret pont a férfi kategória legalja (hatalmas a választék persze), a gyerekosztályon meg a legnagyobb is kicsi.
Cipővel kb. ugyanígy, nehezítésként, hogy ami csónakméretben jól néz ki, az női-láb méretben elég bután fest.
Tényleg, baromi jó.
Ti legalább lecsaphatjátok aki beszól...

oop 2007.11.19. 14:31:11

Sracok, elarulok egy titkot: ha nem kaptok oltonyt, ami stimmel, menjetek el SZABOhoz. 40-50e-ert olyan oltonyt varr nektek ami (figyelj!) rad van szabva! Te valasztod ki az anyagot, a te bordas/sor hasadra, karhosszadra, valladra lesz meretezve. Es hidd el, tobbet er igy, mint akar egy 150e-s Boss, vagy egy 300e-s Armani. Mivel szerencsere a 183cm-el csak kisse vagyok nagyobb az atlagnal, volt szerencsem ilyen oltonyokhoz, de a varratottat nem cserelnem el...

es meg a magyar kisipart is tamogatod, es a tobbi
cipo ugyben detto. persze ez csak borcipore ervenyes, sportcsuka es alacsony villamos ugyben nem segit.

oop 2007.11.19. 14:34:05

Fiamma, hol kezdodik neked az a ferfi magassag, ami bevallalhato?

candy · http://wunderbike.postr.hu 2007.11.19. 14:39:47

En is szopok, mondjuk "csak" 190+, de igy is eleg szopas, foleg, mikor alberletben egy evig olyan agyon kellett aludnom, amirol vagy a fejem, vagy a labam logott le. Tomegkozlekedes szempontbol kedvencem a nyiregyhazi solaris busz, ahol a leghatso ajto melletti ulesre egyszeruen nem ferek be sehogy. ERdekes, hogy ahogy nonek az emberek, a buszon a hely ugy megy ossze. Regen azert nagyobbak voltak a helyek az ulesek kozott, mostamr alig lehet elferni, maximum magzatpozban. Es akkor meg nem is beszeltem arrol, ha netan az ember mondjuk kinaiban akar ruhat vagy cipot venni. Amugy lehet nem kene 2.10 magas embereke alkalmazni, csak egyszeruen a 175 centis igazgatokat par hetre bezarni egy olyan eletterbe, amit naluk kissebbeknek terveztek

ricsi 2007.11.19. 14:40:09

Elnök Úr azonnal reagált, h nem személyem / hozzászólásom / jelentkezésem ellen volt kifogása, hanem rendszerprobléma volt! :-)

Nagy kedvencem még az ingvásárlásban az, h kb 46-os nyakú hosszított a megfelelő méret (198cm, 115kg) , de van olyan gyártó, ami csak 44-esig készít hosszított méretet, szóval vagy fogyjak le, v hízzak meg, és akkor a 48-as majd lelóghat...:-)) mondjuk pár amerikai cégnek van megfelelő méretű ruhája, így indirekt módon vásárolhatok márkás cuccokat...:-))

Viszont így még viccesebbnek tartom az "Arany Bogaram, egyél még" c. számban elhangzó
"Izzadsz mint a ló, nincs rád ruha,
Az XXL boltba boltban állhatsz majd sorba,"
részt...:-))

fiamma 2007.11.19. 14:48:37

szia Oop, hogy "hol kezdodik neked az a ferfi magassag, ami bevallalhato?"

nos, a földön kezdődik, és felettem fejeződik be ;)

KKKKKK 2007.11.19. 14:50:08

Mindig csak a picsogás.

fiamma 2007.11.19. 14:51:52

Candy, nemrég egy divattervező mondta a tévében, hogy a magyar konfekciómérethez még a hatvanas években vették le a méreteket, és azóta sem változtattak rajta, holott a lakosság átlagmagassága változott - méghozzá nőtt. (az evolúció is a mozgalommal van, muhaha.) szóval, félretéve a tréfát, tényleg újra meg kéne mérni a társadalmat, és ehhez igazítani a ruhákat stb. (bár nem értem, hogy a combinón hogy lehetséges, hogy az ülés támlája magas, a székek távolsága viszont csekély. hosszú felsőtestű, csökött végtagú emberekre tervezték őket?!)

dark future · http://www.andocsek.hu 2007.11.19. 15:01:24

Óriások, legyetek élsportolók... Ha nézi az ember az olimpiát vagy egy komolyabb sportközvetítést, jószerivel csak benga nagy állatokkal találkozik, néhány sportágtól eltekintve (pl. torna, lövészet). 170 alatt gyakorlatilag esély sincs a világ élvonalába kerülni. Legfeljebb csak sakkozóként :-)

Keldorn 2007.11.19. 15:07:19

Teljesen egyetértek veled. 205 cm vagyok. Gyakorlatilag csak a labancoknál tudok norálisan vásárolni. Az ottani Humanicban érdekes módon 54!!!!-ig vannak cipők (kb. 200-300 féle). Arról nem is beszélve, hogy még olcsóbb is.
Nálunk szerintem azt képzelik, hogy ha valaki magasa, akkor csak ne válagasson. :(
Részemről casatlakozom is a mozgalomhoz.

kilozsul 2007.11.19. 15:08:20

Csatlakozom...

46-47-es lábam van, néha már megnézegetem a szebb cipősdobozokat is, mert ha találok 2 ugyanolyat akkor nem töri a lábamat mint a kapható 43-as cipők...

Mikka-Makka 2007.11.19. 15:14:28

hol kell aláírni?:D

amúgy "csak" 192 centi és 44es láb:)

vacskamati 2007.11.19. 15:23:22

csatlakozom! 180 cm, 38,5-ös láb! és a szívem milyen nagy!

Keldorn 2007.11.19. 15:49:41

Most, hogy már egyre többen vagyunk, felmerül az időszerű kérdés: Ki lesz az alelnök? :)
És még egy fontosabb: Mikor és hol fogunk sörözni? :)

Bukott Rockzenész · http://b-oldal.blog.hu 2007.11.19. 16:08:38

176 centis fasiszta vagyok, de azért szeretem Pilu zenéjét :)

fiamma 2007.11.19. 16:10:51

keldron: vagy a legmagasabb vagy maga az ötletgazda legyen az elnök. mindegy, hol sörözünk, csak legyen elég magas az asztal, hogy ne kelljen rágörnyedni :) tehát langalétabarát, diszkriminációmentes környezetet és kiszolgálást biztosító kocsmárost keressünk :D és a hosszúlépés nem poén :)

Faith79 2007.11.19. 16:15:04

No bár én nem vagyok egetverően magas csaj(173cm), azonban a lábam 41es és nem keskeny. Még csak hülyén sem nézek ki vele, tök arányos, normális. Csakhogy egyáltalán nem lehet cipót kapni ebben a méretben itt Mo-n ami még jól is néz ki, csak nagymama fashion. A boltok 95%ban az eladó gunyorosan felhúzott szemöldökkel közli velem, hogy ekkora méretben ők nem árulnak női cipőt. A Humanic + Deichmann megoldás, olcsó is, de max 3 hónap alatt lefoszlik rólam olyan szar minőség.
Amikor életemben először jártam Angliában és megláttam hogy csinos női cipők/cuki szandálkák kaphatók 43 méretig azt hittem elsírom magam a boldogságtól, végre nem éreztem magam mutánsnak. maga a tény hogy nem lehetett cipőt kapni rám komoly gátlásokat okozott bennem kamaszkoromban. Szerencsére bőven kinőttem már őket :)
de mindenestre csatlakoznék avagy ha nem megfelelő a magasságom akkor megalapítom a nagylábonélők klubbját és ti cstalkozhattok hozzám :)

sys 2007.11.19. 16:33:47

én is "csak" 171, vagyok (jó, én tényleg kosarazok ;)) de a cikk a szívemből szól. mondjuk nekem anyukám elég ügyesen varr, szal a ruhákkal nem volt túl sok problémám, de az tényleg gáz, hogy a magyar pasik vagy nyakig érnek, vagy, ha nem, az ilyen 150 centis féladag csajokat hajtják...

aztán Hollandiába költöztem egy évre (legnagyobb átlagmagasságú ország), és végre alacsonynak éreztem magam :) OK, koncertre menni nem volt ideális, de a pasikból azonnal nagyobb lett a választék :)

fiamma 2007.11.19. 16:39:53

sys, merre is van az a hollandia? :DDDDD

Picinke 2007.11.19. 16:44:48

ÉN IS CSATLAKOZOM!!!
De csak azért mert még nem találkoztam a másik véglet klubbjával...
Én 150 centi vagyok és 36-37es a lábam. Ruhát én se nagyon találok az 50 kilómmal a nadrág keresés kész elme baj. A blúz is de az más tészta :-D
Próbáltam már olyan nadrágot ami majndem olyan hosszú volt mint az én magasságom, DE SZŰK!!! És ha mégis találok azt le kell vágni, bár az nem probléma. Úgyhogy nadrágot bárhol megveszem ha találok olyat ami rám jön kínai, turi, márka bolt, piac, vásár...
Az ajtókkal nekem is meggyűlt a bajom, főleg a fotocellásokkal, a coopban rendzseresn megállok 2 centire az ajtó előtt és integetek egyet a fotocellának hogy kitudjak menni... Vagy volt már olyan is hogy jót ugrándoztam hogy észre vegyenek a nagyon magas emberkék, mert elálták az utat, vagy pont ők kezet fotak a fejem fölött. A nyílvános mosdók türkei számomra hazsnálhatatlanok. A családi autóban még a legre helyezett ülésen sem ér le rendesen a lábam a pedálig.
A bóltban persze smmit nem érek el mindent le kell vetetnem, vagy bűvészkedhetek.
Tömegben nem jut le hozzám a levegő cska szmog, volt már hogy így lettem rosszul.
Én azt mondom nektek még szerencsétek van, nekem abban a magasságbna már tériszonyom van, de nektek ott vna a friss hegyilevegő :-D

ÁHH!! Nem csak átlagos méretű emberek vannak!!!

Kikérem magamnak nem vagyok sörtartó, sem hasmelegítő!!!

Viszont vannak előnyei, kevesebbet hajolgatok, és kissebbet esem, ha elesem :-D

Zombika 2007.11.19. 16:46:49

Már nekem is voltak hasonló gondolataim, de nem csak magasság, hanem úgy általánosan testméret gondolatkörben. Én kb. 190 centi vagyok és 100-115 kiló között. Régen sokat sportoltam, aztán egy kicsit rá is híztam, de nem érzem magam kövérnek (talán egy kicsit mackósnak igen).
Na most olyan ingem, aminek a felső gombját be tudnám gombolni, már régen nincsen. A legtöbb helyen csak 44-45-ösig gyártanak, ami éppen nem ér be. A labancoknál van 48-as is, de azt meg kétszer körbe tudom tekerni magamon, mert gondolom 170 kilós Hansokra tervezik. Nadrágban néha jó rám a 38-as, néha szűk. Nagyobb nincsen. Ha az állandó hereszorítás miatt nem lehet gyerekem, kit pereljek be? :))
Az XXL-es kabát vagy kardigán jó rám, de a legtöbb helyen csak XL van mindenből (ha egyáltalán). Bezzeg S és M százszámra van. Azt nem értem, hogy bárhol járok, látok nálam lényegesen nagyobb embereket. Ők hol vásárolnak? (meg nem kérdezem őket, mert zavar, ha nálam nagyobb emberrel kell beszélgetnem :)))))

fiamma 2007.11.19. 17:25:48

zombika, egyetértek. ráadásul egy magas ember testarányai mások. hiába xl-es vmi, ha rövid az ujja, a dereka stb. minden harisnyám lifeg bokában. attól, hogy magas vki, még nem feltétlenül testes, de a magasokra drabál cuccokat terveznek...

Keldorn 2007.11.19. 17:58:06

Az sem volt semmi, amikor az "óriások" boltjában közölték, hogy oda kicsi a lábam, mivel csak 51-es mértettől tartanak (különben bűn ronda) cipőket... :)

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.11.19. 19:55:04

dark future: "170 alatt gyakorlatilag esély sincs a világ élvonalába kerülni. Legfeljebb csak sakkozóként :-)"

Ott is csak sakkbábúként :)

svepsz 2007.11.19. 20:21:21

"170 alatt gyakorlatilag esély sincs a világ élvonalába kerülni"

dehogynem, az autóversenyzök mind ilyen picik, mert be se férnének a kocsiba különben. Kicsiknek ezt ajánlom.

Milyen érdekes, hogy nem csak a nagyok reklamálnak itt az elméretezett világ miatt! Tényleg, vannak egyáltalán M-es méretü emberek? Vagy ez csak az "átlag", ami ugye nem létezik?!?

Vakond 2007.11.19. 22:00:04

Sziasztok!

Én is két méter felett vagyok pár centivel és a lábamra se jön fel 48-asnál kisebb cipő. Beverem a fejem a BKV járatokon, fáj a hátam a székeken, kiröhögnek a cipőboltba és az ajtófélfák is ellenségeim...de tudjátok mit? nincs az a pénz,amiért cserélnék! Szerintem ti is így vagytok vele..

vacskamati 2007.11.20. 10:31:10

Vakond, szívemből szóltál. Magasnak lenni jó! Mert a magas emberekből árad egy nemes arisztokratikus távolságtartás, amely segít felülemelkedni a világ balgaságain.

veta 2007.11.20. 13:48:39

Persze, hogy kicsi, nagy egyaránt reklamál, mert ha jól megnézed, az a bizonyos "átlagos" közepesség nem annyira átlagos! Hasonló arányban látok az utcán közepeset, kicsi széleset, filigránt, égimeszelőt és kétajtós szekrényt is. Ehhez képest úgyszólván csak az átlgosnak nevezhetőkre van cucc (lásd nadrághossz: hosszú, gilisztaszerű vagy bokalengős, nekem utóbbi szokott probléma lenni).
Én mondjuk 178 cm körül vagyok, most hízókúrán, mert semmi súly nem marad meg rajtam (56 kg - orvosilag felférne rám még 10). Akikkel ez a téma előkerült, mind azt mondják, szerencsés alkat vagyok. Mindenki, csak már én nem, 22 évesen pályakezdőként és kicsit megkésett egyetemre készülvén nem szeretem, hogy azt hiszik sokan, hogy engem simán el lehet fújni! Meg különben se rossz az a kis szigetelés :-)

fiamma 2007.11.20. 15:47:36

és javaslom, hogy a mesekönyvekből száműzzük a többségi társadalom elnyomását szimbolizáló Hófehérke és a hét törpe c. mesét (heten egy ellen). :)

LEvi 2007.11.21. 14:16:53

én is 200cm vagyok és 100kg, mindenhol problémám van, legkőféppen a buszokon (mert abszolút nem férek be az ülésekbe, ha sikerül bepréselnem magam úgy nézek ki benne minz egy jól lakott óvodás, ajtófélfákat meg rendszeresen lefejelem: )csajokkal meg úgy vagyok h az alacsonyakra bukok.szorakozóhelyen nem sűrűn kötözködnek, ha meg a hasonló magasságú barátaim is ott vannak végképp nem: )

Keldorn 2007.11.21. 14:19:41

A végén kiderül, hogy mi terrorizáljuk a kisebbeket... :)

hagesz 2007.11.21. 20:26:04

196cm 105kg 46-48 láb (digo vs. amcsi). És akkor mi van? A világot a félbehajtott, 160 centis tomkrúzok irányítják, mégis az egyetlen esélyük ez a gyerekruha - gyerekszék sztori, hogy betegyenek nekünk, FELNŐTT EMBEREKNEK. Komplexus (a részükről) az egész. Véletlenül szembetalálkoztam Stallone-val egyszer Budapest utcáit járva. Aha. Akkora volt mint a hátizsákom.

Aki szivesen lenne 175 centis, 75 kilós férfi, vagy 160 centis "ennivaló" kis nő (azaz 12 éves:-)), csak azért mert több a cipő, az hazudik.

Csajoknak meg úgyis ez kell (amelyiknek egyszer jutott rendes, az nem megy vissza a gyerekosztályra:-))

Bogi 2007.12.08. 18:01:26

180 centi vagyok. A korombéli srácok kb. 170 cm-esek. A sok törpe töpszli meg jót röhög rajtam amikor az alacsonyra tervezet felső buszkapaszkodóba beverem a fejem. Magassarkút nem is merek hordani pedig nagyon jó lenne benne tipogni. Gyerekkorom óta csúfolnak és ez lelkileg nagyon megviseli az embert.
Egy új közösségben is csak annyit tudnak nekem mondani húú de magas vagy. És ráadásul egy csomóan úgy mondják, mintha ez az én hibám lenne. Hát tehetek én róla???

Monolith 2007.12.11. 18:56:15

2m vok és 48,5-49,1/3 os a lábam márkától függően. Utálom hogy 1 hónap alatt se tok cipőt venni egyik boltban sem, arról nem is beszélek h mindennel úgy vagyok mint te. Csatlakozok a mozgalomhoz a nagyobb cuccok érdekében!

K!to 2007.12.11. 20:28:22

én 195 cm vok és remélem növök még 5 cmt:D leszarom hogy a cipővásárlás problematikája gyakran felmerül, de eddig mindig megoldottamxd de azért csatlakozom

vacskamati 2007.12.13. 13:11:30

szia Bogi, én 12 és fél éves korom óta 180 centi vagyok, és egyáltalán nem bánom. soha nem lennék törpe, ha választhatnék. egy hosszú combú nő fogalom, a kis csököttek meg csak sóvárogjanak reménytelenül :)

Gréti 2007.12.26. 09:02:35

Egyetértek a posttal, lévén hogy 170 centimmel picinek érezhetem magam a párom mellett! Viszont figyuzz! Az Újbuda Centerben (Bp.XI.Budafoki/Hengermalom) van egy dán férfiruha üzlet, kifejezetten ilyen rendesen megnőt pasiknak! Már többször vásároltam ott, gyönyörű cuccok!

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2007.12.27. 21:21:46

a hosszú comb azért még nem minden. mint ahogy a nagy mell sem, stb. a kisebb lányok általában sokkal szebbek és arányoabbak.

aranyhaj.blogspot.com 2007.12.27. 21:25:28

Mitől van az, hogy a legcsinosabb színésznők, énekesnők "törpék"?

aranyhaj.blogspot.com

bécii 2008.01.12. 14:34:18

Elolvasgattam a kommenteket és abszolút nem értek egyet azokkal akik szeretnek ekkorák lenni egyszerűen ez egy kegyetlen élet mindössze 193 centi vagyok (még talán növésben)és egyszerűen hányok magamtól utálok ekkora lenni nem találok magamnak olyan lányt aki ne lenne 4 fejjel kisebb, amint felállok úgy érzem magammint egy óriás és ráadásul ebben a rohadt világban nagyívben sz@rik ránk mindenki a vonatokon alap hogy fejelek mindent villamos úgyszint szóval ha választhatnék a törpe és az óriás között magasan a törpét választanám

Ádám Norbert 2008.01.26. 04:41:15

Idézem:
"Átlagmagasságunk folyamatosan nő, de ezt soha, senki nem veszi figyelembe.
ELEGEM VAN EBBŐL A KIREKESZTŐ, TÖRPEFASISZTA VILÁGRENDBŐL!"
Ez szerintem butaság az evulúcióban hogy maradnának fenn a magasok, holott sokkal kevésbé praktikusak amint olvashatjuk fent is és gazdaságilag sem kifizetődő az emberiségnek magassá válni, hiszen erősen hátrányos, ha egy ember nem tudja használni a szabvány cuccosokat.
Én, pl. 163 cm vagyok és egy olyan szobában lakok, amiben nem fér el egy szabvány ágy hosszában, mert olyan kicsi a szobám, én ezt úgy szoktam mondani kis ember kis szoba kis élet. És hát a tény, az hogy boldogan élek, úgyhogy biztos nehezebb magasnak lenni, mint alacsonynak.
Tudom, hogy ez csak poén, de ha pl. a magasok kimennének tüntetni, akkor az ugyanolyan nevetséges lenne, mint hogy Franciaországban kimentek tüntetni a dohányosok, mert elegük volt hogy mindenhonnan kitiltják a dohányzást, meg hogy állandóan azt keljen olvasni a cigis dobozokon, hogy a dohányzás halált okozhat stb.. Hát mit várnak majd talán tolerálják, azt hogy egészséges nem dohányzó emberek egészségét károsítsák a cigaretta füstjükkel nyilvános szórakozóhelyeken (szóval ez azért nonszensz bár Magyarországon még mindig ilyen nevetséges állapotok uralkodnak). Azért a magasok helyzete nem ennyire vészes csak hát nincs az a gazdasági nagyhatalom, hogy olyan épületeket gyártsanak, amelyeknek az ajtaja alatt elférnek 220cm magas emberkék. Na meg amilyen Magyarországon a helyzet pl.: a tolószékesek miatt már régen ki kellet, volna alakítani minden középületnél a feljárót, és sehol sem járnak ez ügyben, pedig ez már rendeletbe vagy törvénybe van foglalva és szerintem tolókocsis ember több, van, mint „mutáns, áruló magaslati levegőn élő esetlen zombi” aki a dicső törpe népséget kirekesztő fasiszta magatartásformákkal gyanúsítja.
Így a végén csak jót kívánhatok nektek magasoknak: „TÖRPÜLJETEK MEG”.

tusy 2008.02.18. 23:25:27

200cm 47.5-ös láb
csatlakozok TFEV-hez!

rama 2008.07.18. 12:56:05

190 cm, 47-es láb, ami a zadidas orionjába (47 1/3) éppen belefér, tényleg szükség van a reformokra;)
süti beállítások módosítása