HTML

04.
június

Recycled peron

Pilu  |  7 komment
TWA nemrégiben kiakadt a Köröshegyi Völgyhíd végett, pedig nem szabad. Ha kell annak a kurva elitnek az az ötven milliárd, és azt autópálya építésén keresztül akarják kivenni a közös kasszából, akkor lesz híd, két hetven méteres bucka között is. Sőt ha kell, akár a Dunára hosszában is építenek egyet. Hogy ennyi pénzt el akarnak rakni azt megértem, de azt, hogy egy járda árát miért kell ellopni, az nem egészen világos számomra sem. Nagyot lopni nemes, kicsit lopni pitlákság. (médin Balkán)
 
Amit az alábbi képeken látsz, az nem a kommunista rendszer hagyatéka, még csak nem is egy több évtizedes, lepukkant ipartelep, nem is egy gettó-videóklip díszlete, még csak nem is Józsi bácsi által összetákolt tyúkóljárda hátul az udvarban. Amit látsz, az néhány hete (!!!) készült, a szemeretelepi vasútállomáson. Ez nem vicc. Felújították a vasútvonalat, és vele együtt az állomást is. Ez készült, erre futja. Igen, ez egy vadi új peron, 2007-ben, Budapesten, Magyarországon, Európában.
 
 
Recept a recycled peron elkészítéséhez:
 
Miből készül?
 
Ez itt a kulcs, kérem. Nem kell venned semmit, hiszen a pálya felújítása során felszedett anyagokból megépítheted. Felszedett, beton talpfa, illetve (felszedett) bazaltzúzalék. 
 
 
Hogyan készül a recycled peron?
 
Dobálj le a kívánt területen egymástól kb. 1 méter távolságra két sor (felszedett) talpfát. Figyelj arra, hogy véletlenül se legyen elegyengetve alatta a talaj, és ne legyen beszintezve. Attól lesz igazán rusztikus, hogy ha nem is nagyon bajlódsz az illesztésekkel! Töltsd fel a szaros-húgyos, felszedett bazalttal, és küld rá a döngölőt. Kend le a talpfák tetejét mésszel, így jelölvén a járda szélét. Erre csak azért van szükség, hogy ha valamelyik paraszt (utas) mégiscsak eltörné a lábát a peronon, akkor védekezhetsz azzal, hogy Te mindent megtettél a balesetek elkerülése végett.
Ja, egyébként készen is vagyunk!
 
 
Miért jó a recycled peron?
 
1., Mert ingyen van. A saját bontási anyagodból készíted.
2., Az előző pont okán, elrakhatod a kiszámlázott új peron árát!
3., Környezetbarát, csupa újrafelhasznált anyagból készült.
4., Gyorsan lerakható.
5., Eleve akadálymentesített. Egészen pontosan esélyegyenlőséget biztosít a használóknak, mert egyformán járhatatlan kerekesszékkel, babakocsival, és gyalog is.
 
 
Néhány gondolat és kérdés:
 
Nem vagyok járda-, illetve peronépítő szakember, de amellett, hogy esztétikailag nem egy retinaorgazmus, amellett ez kurvára balesetveszélyes is. Lesel, felesel, csúszik, etc. Biztosan vannak előírások egy peronnal kapcsolatban is, túl azon, hogy a józanésszel is felmérhető elemi feltételeknek is meg kellene felelnie.
 
ISO hányezres ez a peron?
Ki találta ki?
Kinek volt pofája ezt idehányni? És miért merte azt gondolni, hogy ez így maradhat?
És kinek lesz pofája ezt átvenni az építtető részéről?
Ugye nem lesz rajta a számlán az új peron ára?!
Beraknál az udvarodra egy ilyen járdát, kedves kivitelező bácsi!?
 
 (klikkelj, nagyul)
 Sehol egy egyenes. Maga a csoda! :)
 
 
 
Micsoda illesztések!
 
 
 
Se gyalog, se babakocsival, se kerekesszékkel nem járható. Akadálymentes esélyegyenlőség.
 
 
 
Lézeres szintzezés.
 
 

Vége van, mint a botnak.

 

  Hogy mi ez a tábla? Legközelebb elmesélem.


Beköszöntött Európa a pestlőrinci susnyásba. Nem épül itt semmi, és ha mégis, abban sincs köszönet.

Címkék: hülyemagyar járda peron

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pilu.blog.hu/api/trackback/id/tr5892240

eMM 2007.06.04. 20:14:23

Én valahogy azt hiszem hogy ez a gány marhára így fog maradni.Amíg el nem mossa az első ősz-tél-tavasz,akkor meg még majd ez se lesz mert hogy az "újra" már nem lesz pénz hisz most csináltuk meg.

Nrike 2007.06.05. 12:34:20

Új bejegyzés! :-)
A téma nagyon jó,annyira vártam már,hogy megtalálja valaki!Én a Cegléd-Szolnok vasútvonalon járok ingázóként Pest és a lakhelyem között és naponta látom ezt a borzalmat.Fel is kaptam rá a fejem,mikor kész lett,hogy ezt tényleg komolyan gondolták?Vagy nem veszik észre(többek között itt jönnek azok a dolgok is,amiket felsoroltál),hogy ez Még BUDAPEST?Ötfa nevezetű településen különb a peron,pedig ott tényleg csak fákat látni meg két a vonat felé premier plán nyíló pottyantós wc-t az állomáson!Bizony-bizony,ebből valaki a pénzt kilopta,aztán jól elszámoltatta és kapott belőle az ellenőr is,aki majd a megfelelő (értsd vonattal sohasem utazó)helyen elmondja,hogy igen,megvan,olyan amilyennek "megálmodták".A másik ami kicsapta nálam a biztosítékot egészen közel van ehhez..Na mi az?Igen,a ferihegyi gyorsvasút!!!!!Ami állítólag közvetlen megy a Nyugatiból a repülőtérre!Na fordítsuk csak le,hogy mit is jelent ez valójában!Csináltak két peront Ferihegynél meg egy felüljárót felettük,amin át lehet gyalogolni a repülőtér bejáratához és majd jól megállítják ott az összes a szemeretelepi állomás közelsége nyomán rendesen még felgyorsulni sem tudó személyvonatot.Ez kérem szépen a nagy dérrel-dúrral beígért ferihegyi gyorsvasút!Magyarország 2007.Elkúrtuk.Ezt is.

Nrike 2007.06.05. 12:35:31

És tényleg talpfákból van a pereme!Leszakad az arcom.Más helyett is.

dowNLoad 2007.06.06. 00:04:27

Aztakurva, meg kéne kérdezni pár útépítő vállalkozót, hogy mi az ára ennyi méter igazi járdának? (tényleg mi a f@széert ilyen drága Mao-on az útépítés? ki kellene elemezni pontosan fillérre, hogy mi mennyi 1m autópályában/főútban/járdában?
(hahaha biztos nem a brazil gépsor munkadíja)

OftF 2007.06.06. 09:41:05

Szép munka ez a peron, igazi gyöngyszem.
De legalább most már pályázhatnak majd egyéb melókra is a kivitelezők, mert lesz már referenciájuk. :-)

Ganger 2007.06.08. 09:10:20

Azt a 10 percen túl zárva tartható feliratot megcélozva, igazán meg kellene kérdezni már valakitől, Rákosrendezőre ahol 3 sorompó van egymás után, miért nem tesznek korszerűbb irányítóberendezést, mondjuk ami nem az 50-es évek színvonalán van? Mondjuk olyat, ami tőle 4 km-re északra, Rákospalotán a Szerencs utcánál van? Ez a felirat ott is kint van, csak nincs maximálva 20 percben az időtartam. Én már várakoztam ott negyedórát (a Tatai útra mentem) és visszafordultam az M3 felé, de a sorompó akkor is zárva volt még, amikor a kerülőúton átértem.

Balázs 2007.06.13. 13:48:31

A járda országunk önkifejezése. Ilyenek vagyunk. Kár tagadni, reklamálni, átgondolni, úgyis mindhiába, nincs ami a \\\\\\\'jót\\\\\\\' felkarolja és egybe forrassza, hogy küzdhessen a szar ellen. Ezek vagyunk, mese nincs, ezzé tettek és tesznek bennünket minden nap a fenségesurak és fenségeshölgyek. Proliország, a sok zsírban vergődő gengsszteresdit játszó aljas gazemberek országa akik szívják a vérét és az életét azoknak akik csak úgy lennének és dolgoznának anélkül, hogy kellene vállalni valami elk*rt nagy társadalmi felelősséget azért, hogy ne legyünk ilyenek... az ilyet idővel megfojtják és magukhoz rángatják...

Minden út ugyanoda vezet, mindent le lehet vezetni arra, hogy erről az a kib*szott gárda tehet aki itt uralkodik már évtizedek óta.

úgy is az erkölcs fárad el hamarabb és nem a gátlástalanság... mindig ez van. és addig fárasztanak, hogy már ne szólj semmiért, szerintem ezt a csatát már rég megnyerték, és, hogy itt valami megváltozzon ahhoz vér kellene follyon, és nem a k*rvák meg az ártatlanok vére...

TWA-val meg ne kezdj mondatot légy szíves.

Üdv

Balázs