HTML

 

Mindig tudtam, hogy rossz pályát választottam, mert engem még soha senki nem akart korrumpálni. Azt is sejtettem, hogy vannak extra zsíros állások, de azt, hogy élnek olyan férfi prostik az országban, akik egy spangli után még hat kilót kapnak a „kuncsafttól” arra álmomban sem mertem gondolni.
Magyarországi igazságszolgáltatás, kafa mi?
 
Ez az az ország, ahol a rossz ugyan elnyeri ugyan méltó büntetését, de csak a franciatudásához, valamint pénztárcájához mérten.
 
Nyilván nem csak én gondolom úgy, hogy előzetesben a helye, és ha lehet, olyan cellatársak közé rakják, akiknek korábbi ügyeiben ő járt el.
 
Ilyen kóterben érje a reggel, kedves Ügyész Úr!
 
Részlet a Bebukottak című dokumentumfilmből.

Címkék: ügyészség vesztegetés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pilu.blog.hu/api/trackback/id/tr811278217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása