HTML

 

Ha egy vállalat vezetése „akciócsoportot” küld munkavállalóira azok ellenőrzése céljából, abból az alábbiakat szűrhetjük le:
 
1, Statáriális módszerekkel akarja elrettenteni munkásait.
2, A vezetésnek fogalma sincs, hogy mi történik alsóbb szinteken, és az erőszak eszközén kívül képtelen más formában kommunikálni a saját munkavállalóival.
3, Az, hogy a cég normál működését csak így véli biztosíthatónak a vezetés, beismerése annak, hogy a vállalat belső szabályozása képtelen kezelni a helyzetet, magyarán a szervezet működésképtelen. Egy napi rutinnak számító munkafolyamat kimenetele teljeséggel a benne résztvevők szubjektív megítélésén, hozzáállásán múlik? Igen, erről árulkodnak az elmúlt napok eseményei. Vicc.
 
Fenti pontok egyenként is a menedzsment komoly felelősségét vetik fel, így összességében pedig annak totális dilettantizmusáról árulkodnak. Morális és szakmai csőd. Nem a buszvezetőket kellene kirugdosni kettesével, hanem a menedzsment tagjait tucatjaival.
 
Apropó, hol van Demszky? Hallgat, mint szar a fűben, pedig a BKV „B”-je a Budapest szó rövidítése tán’, vagy rosszul emlékszem, Gábor?

Címkék: budapest bkv

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pilu.blog.hu/api/trackback/id/tr611653518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arvisura · turoczi.blog.hu 2010.01.07. 22:11:10

A kockáztató melósokat, szerelőket rugdossák, a milliárdok síbolásához segédkező Kocsis ott ül a bakon. A hatalmas szociálista erkölcs ide juttatta a közvagyont, az embereket, az országot. Bűnözők büntetlenül.

kis kály (törölt) 2010.01.09. 20:34:21

Igaz, igaz, csak hogy hazudtak a sofőrök is, mert hogy ez a szabotázssor nem arról szóll amit mondanak, ti. hogy értünk csinálják. Túrót, a pénzükért. Ami nem is olyan rossz, 200-220 nettót visz haza egy sofőr átlagban. Sokunknak, pl. a felsőoktatásban a bruttó nincs ennyi, pedig azért kicsit nagyobb tudás kell hozzá, mint hogy a sofőr tekergeti a kormány és ücsörög áltó nap az ülésben.

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.01.13. 18:04:15

lökd meg demszky, el kéne tünnöd!
süti beállítások módosítása