HTML

Öröm mostanában híreket hallgatni. Amilyen undorral tekertem el régebben az állomáskeresőt egészkor, most éppen olyan lelkesedéssel keresem a hírműsorokat. Letartóztatták, előzetesbe helyezték, házkutatást tartottak, lemondott… Gyönyör füleimnek a menekülő patkányok visongása, pedig hol van még a május, ugye. A nemulass hava, a megtorlás, ami Orbán szerint is csúnya dolog, de azt elfelejtette hozzátenni, hogy ezzel a szükséges rosszal kénytelenek leszünk szembesülni.

Szóval, Gabesz délután magyarázza majd a magyarázhatatlant. Felesleges kör ez, sőt szerintem kifejezetten káros. Fordítva is elsülhet a puska. Most kéne lapítani, ahogy általában szokott, mert aki magyarázkodik, annak vaj van a füle mögött, és ha akad még olyan tudatlan az országban, akinek nem tűnt fel, hogy Demszky sorsa egy cérnaszálon függ, annak éppen ő maga hívja fel erre a figyelmét. Okos. Nagyon-nagyon forró lett a talaj talpa alatt. Pártpénzelő cimbije sitten, helyettese dobbantott. Ugye senki nem olyan naiv, hogy elhiggye, a két legközvetlenebb kolléga éveken keresztül folytatott lopósdija történhetett úgy, hogy ez az ártatlan bárányka erről semmit sem sejtett!? Ja, hogyne, persze, ovkórz.

Már csak egy kérdés van függőben: Meddig bírják a spanok idegei az előzetesben? Mikor szakad el valakinél két hónap Fastcar street után a cérna egy hajnal kettes kihallgatáson, és mondja ki a kulcsmondatot: „Demszky tudott róla”. És teljesen mindegy, szemenszedett hazugság lesz-e, amit a pánikszerű kakikenegetés számlájára lehet majd írni, vagy igazolható tény, mert Gábor kezén abban a pillanatban kattanni fog a bilincs. És ezen a szent napon pezsgővel fogjuk locsolni a Városháza falát, az egész éjszakás utcabál után, persze.

Gábor, olyan jól aludtam ma! Este ittam egy pohár vöröset, szólt a Jazz, és mint a bunda horpasztottam hétig… Neked milyen volt az éjszakád?

 

Címkék: budapest politika demszky

71 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pilu.blog.hu/api/trackback/id/tr331738658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.08. 16:09:44

Zseniális!

www.inforadio.hu/hir/belfold/budapest/hir-332370

"A főpolgármester bízik az előzetes letartóztatásban lévő Mesterházy Ernő ártatlanságában. Demszky Gábor újságíróknak azt mondta: a BKV ügyeiben a kormány és a főváros közötti kapcsolattartásért felelős tanácsadó mindkét nagy párt számára kényelmetlenné vált, ezért támadják. Szavai szerint Mesterházy Ernő a választási kampány áldozata lehet.

1

Demszky Gábor azután tartott sajtótájékoztatót, hogy a BKV-botránynak már öt gyanúsítottja van, többen előzetes letartóztatásban. A főpolgármester hangsúlyozta: bízik a rendőrségben és a bíróságban, ugyanakkor azt is elmondta, reméli, hogy az eljárás során kiderül többek ártatlansága.

A főpolgármester azt elismerte: Mesterházy Ernő túlzott politikai szerephez jutott, ezzel pedig számos ellenséget szerzett.

Demszky Gábor azt is elmondta: szerdán dokumentumokat tesz közzé az üggyel kapcsolatban."

Remélem legközelebb már hosszasabban, és más "közönség" előtt magyarázza a bizonyítványt... Köszönjük Gábor! :)))

eznemisénvagyok 2010.02.08. 16:09:52

Komolyan mondom: jó dolog ez hogy végre szorulnak az ilyen geci politikusok.

Remélem a rendőrség és az ügyészség május után is ilyen kérlelhetetlen lesz!

shamir 2010.02.08. 16:13:06

Jaj ne, még járna neki egy-két ciklus...

tlac 2010.02.08. 16:13:06

Gábor, ha KP-ben veszed fel a zsetont nem sok nyoma van ugye. A horvát szigetet lovakat meg senki nem forszírozza. Meg EP képviselői pénzből törlesztesz majd, emléxel?

tb7999 · http://uksi.blog.hu 2010.02.08. 16:25:31

TÖKÉLETESEN egyetértek a bejegyzéssel, minden betűje mintha a szívemből jött volna!

GRATULA!

joerg 2010.02.08. 16:26:57

hát az biztos szép nap lesz mikor demszkáj kezén karperec lesz és rabláncon viszik el
de egyben szomorú is

rendszerváltó brigádban benne volt, ezt ne feledjük
volt miniszterelnök jelölt
szdsz elnöke
főpolgármester

ez rolunk is kiállít szegénységi bizonyitványt, mi választottuk meg őket

most ne gyertek azzal, hogy én meg én nem e a szomszéd igen, az most lényegtelen
szomorú, hogy bíztunk ezekben az emberekben és nem csak hogy átbasztak minket, még azt a fáradtságot sem vették hogy nekünk jobb legyen egy kicsit
és ilyenkor gondolom azt, megprobáltuk az elmúlt 20 évben a demokráciát
nem ment
lehet kéne változtatni?

belekotty 2010.02.08. 16:29:34

Gabika! Most szorongasd a Mao könyvecskédet! :-))
Téged mindenhonnan ki fognak adni! Horvátországból főképp. Braziliában vagy Argentínában kellett volna nyaralót építened!
De a BKV az semmiség, majd ami a metróval kapcsolatban ki fog derülni, az nem lesz semmi! Biztos ott is találnak pár százmillió kamu megbízást.
A helyedben már vazelinezném a seggem a börtönévekre.

Paperdog 2010.02.08. 16:30:14

Ó, de szánalmas! És tudom, az is szánalmas, hogy ennek ennyire örülök, de nem tudom megállni! Kicsit boldogan szégyenlem magamat.

Seduxen (már NEM dr.) 2010.02.08. 16:30:36

@zero: az, minden bizonnyal...

Tudom, hogy nekünk adófizetőknek nagyon sokban fáj ez az egész, de kezd k***a jó lenni a műsor :))))

tb7999 · http://uksi.blog.hu 2010.02.08. 16:31:00

A 4-es metrónál asszem 2% körüli a demszki díja, ennyit szakít az euromilliókból.

Poll 2010.02.08. 16:31:03

Ha ez megtörténik, akkor teljesen komolyan meg kéne szervezni azt az utcabált. :)

Santinó 2010.02.08. 16:32:03

2006-ban már ébredt a nép.
Akkor mindössze pár %-al nyert ez a rabló szemét.....

joerg 2010.02.08. 16:34:50

@Poll: segitenék szervezni

tlac 2010.02.08. 16:36:41

@Santinó: csak még rendeztek egy TV székház ostromot, és a qrva bátor ellenálló semmilyen vitára nem állt ki, nem volt férfias ( id. Fletó), meg Ibolyka is besegített.

efxemx 2010.02.08. 16:41:49

Abszolút autokráciát, anarchoszindikalista közösséget ide...

joerg 2010.02.08. 16:43:03

@efxemx: ahol belügyekben elég az egyszerü többség :-D

belekotty 2010.02.08. 16:43:36

"Előzetesben maradhat Szalainé Szilágyi Eleonóra
BKV
2010.02.08. 15:38 - MTI
Az ügyészség kezdeményezte, hogy további három hónappal hosszabbítsák meg a BKV volt humánpolitikai igazgatójának az előzetes letartóztatását, mondta Skoda Gabriella, a Fővárosi Főügyészség szóvivője hétfőn. A bíró egyébként meghozta végzését ez ügyben, de addig nem adhatnak tájékoztatást róla, amíg az érintettnek nem kézbesítik a döntést.

Szalainé Szilágyi Eleonórát január 6-án vette őrizetbe a rendőrség különösen nagy kárt okozó csalás gyanújával, több mint 86 millió forintos végkielégítése miatt. A volt humánpolitikai igazgató a gyanúsítás és az őrizetbe vétel ellen is panasszal élt."

Miért vigad ezen mdenki?
Ilyeneket szeretnék olvasni majd.

"Előzetesben maradhat Demszki Gábor

2010.10.08. 15:38 - MTI
Az ügyészség kezdeményezte, hogy további három hónappal hosszabbítsák meg a volt budapesti főpolgármester előzetes letartóztatását, mondta Skoda Gabriella, a Fővárosi Főügyészség szóvivője. "

OmegA404 (törölt) 2010.02.08. 16:45:45

Tudom, hogy nem szép örülni, meg szerintem korai is.
Telibebaszósba a féreggel.

efxemx 2010.02.08. 16:46:32

@joerg: És hetenként fölváltva mindig más
gyakorolja a végrehajtó hatalmat

GloriaInExcelsis 2010.02.08. 16:47:16

Örülök neki, hogy ennyien látják a helyzetet világosan. Sokszor úgy érzem, hogy egyedül vagyok ezeknek a mocskos férgeknek az utálatában amikor azt látom pl., hogy a sok barom ember önként hajtja a nyakát a tilóba mikor a parkolási maffia telibebaszott autómatáiba dobálja a pénzt. És ez csak egy furcsa anomália ami itt Bp.-en/Mo.-on folyik. Nem értem ezt a beszarós, buta gecit hogyhogy nem vették még elő, ezt a kapafogú, reszketeghangú szemét zsidrákot. És azt nem értem, hogy a rafkós zsidrák banda miért ezt a félkegyelmű zsidót tette meg polgármesternek... talán azért mert úgy gondolták, hogy egy értelmi fogyatékost nem fog bántani senki... sajnos igazuk volt, ha ez volt a gondolatmenetük. Kényszermunka életfogytiglan ezekre.

tlac 2010.02.08. 16:47:27

Folyamatosan hazudik: "Elhittük Antalnak, hogy újabb konszolidáció nélkül rendbe hozható a cég, a piacon megvehető külső szakértelem révén, amit tanácsadó cégektől rendeltek - emlékezett a főpolgármester."

tlac 2010.02.08. 16:53:02

Demszky szerint politikai ellenfelei városházi Raszputyinnak tartják Mesterházyt, pedig csak egy tanácsadó, szabályos feladatkörrel és meghatalmazással. Munkájáért soha nem kapott pénzt. Nem könnyű természetű ember, mindig vállalta a konfliktusokat, ezért lett sok haragosa.
Gábor miért nem kapott pénzt? Te kaptál?

Rá Dios 2010.02.08. 16:54:06

Tudod, Pilu, lehet, hogy igaz amit mondasz. De ahogy mondod, azzal agyon is ütöd, amit mondasz.
NAGYON szar a stílusod, ugye tudod?
Miért nem értitek már meg,hogy a fröcsögés - főleg már tét nélkül - lerontja a tartalmat?

stabiloboss 2010.02.08. 16:59:54

kicsit laikus kérdés lesz: a mentelmi joga nem védi meg a Gengsztry Úrat? vagy az mikor és meddig él?

Csúfy 2010.02.08. 17:01:00

nem lehet, hogy egy kicsit belefáradtak a kormányzásba?

gauche caviar 2010.02.08. 17:01:26

Aztán majd meglátjuk mi lesz május után.. hogy a szőlőbányáknak meg ezüsthajóknak is annyira utánamegyünk-e, meg Dajcs haver töketlenkedésének az önkormányzatban...

Érted Pilu, az emberek a szoci fasz helyett nem egy másik faszt akarnak szopni, hanem a szopásból van elegük.

Ezt pedig totálisan elbaszod ezzel:
"És teljesen mindegy, szemenszedett hazugság lesz-e, amit a pánikszerű kakikenegetés számlájára lehet majd írni, vagy igazolható tény, mert Gábor kezén abban a pillanatban kattanni fog a bilincs. És ezen a szent napon pezsgővel fogjuk locsolni a Városháza falát"

Tehát mindegy, hogy igaz vagy nem, lényeg, hogy basszák meg Demszkyt.
Nem mintha számítana, de neked milyen erkölcsi érzéked van már, öreg?

fourgee 2010.02.08. 17:03:21

Múlt héten egyik délután "bolgárúr" vendége volt - telefonon - a Klub "Rádióban". Bolgár a napokban történt dolgokról faggatta Demszkyt. Kérdezte hogy meglepődött-e. És igen, igennel válaszolt erre.

De nem azt mondta, hogy meglepődött azon hogy Mesterházy ellen is eljárás vagy mi van. Neeeeeem. Ő azon lepődött meg, hogy azon az emeleten, ahol az ő irodája is van, a rendőrség házkutatást tartott...
Ehhh...

Ez mekkora pofátlanság, ebből látszik, hogy azt hitte, hogy az ő irodája, környéke és munkatársai érinthetetlenek...

DanZi 2010.02.08. 17:07:29

Amikort Demszky már NEM lesz polgármester, akkor eljő a kánaán.

fourgee 2010.02.08. 17:08:36

@gauche caviar: "Aztán majd meglátjuk mi lesz május után.. hogy a szőlőbányáknak meg ezüsthajóknak is annyira utánamegyünk-e, meg Dajcs haver töketlenkedésének az önkormányzatban..."

És aztán majd ha Fidesz tagokat csuknak le hasonló ügyek miatt, akkor az arról szóló blogban meg fogod kérdezni, hogy vajon az MSZP-s dolgoknak is utána megyünk-e?
Na ugye hogy nem, KETTŐSMÉRCE. A kettősmérce nem demokratikus. Hanem fasiszta.

:)

bann 2010.02.08. 17:12:51

Mennyire életszerű, hogy fizetés nélkül, megbízási díj nélkül dolgozott Raszputyin, csupa emberszeretetből és önzetlen jóságból.

fourgee 2010.02.08. 17:13:07

@DanZi: "Amikort Demszky már NEM lesz polgármester, akkor eljő a kánaán. "

Nem, épp ellenkezőleg. Világvége lesz. Megszűnik Budapest. Elözönli a szemét. Mindenhol csőcselék lesz. Meg tele lesz szemétnácikkal. Budapest felett állandó fekete felhő lesz, még a napfény sem fog bejönni. Vissza fogjuk sírni azt a Budapestet, amit Demszky vezet, ahol nincsen légszennyezés, ahol tiszták az utcák, ahol minden második utcasarkon szép rendezett parkok vannak, ahol a gyerekeket egyedül ki lehet engedni játszani a Népligetbe, ahol tiszta, kényelmes és megfizethető a tömegközlekedés, ahol nincsen kutyaszar az utcákon, ahol ésszerű árakkal dolgozó őrzött parkolóházak vannak...

Ha már nem Demszky lesz a főpolgármester, akkor össze fog omlani fővárosunk, és mindannyiunknak mennie kell... :(

:)

kívülálló 2010.02.08. 17:15:38

Jegenyefák nem nőnek az égig.......

betufalo 2010.02.08. 17:15:48

Képzelhetik milyen nehéz lesz felállítani a főpolgármesteri székből. Az évek során, mint a guáno úgy rácementálódott, úgy kell majd rétegekben lerobbantani. Volt egy régi vicc, hogy mi a különbség a mókus és a patkány között? A mókusnak jobb a sajtója. Ez a degeneráltságig együgyű, mufurc, soha semmiért felelősséget nem vállaló ember, hogyan tudott szétrohasztani egy kétmilliós várost, pusztán sajtó támogatással, az eljövendő politikatudományok feladata lesz.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.02.08. 17:16:03

Jó bejegyzés. Petőfi modern prózai változata. („Dicsőséges nagyurak, hát hogy vagytok?”)

kilozsul 2010.02.08. 17:16:16

Köszönöm az utolsó bekezdést! :Đ Komolyan jobbá tetted a napomat :)

2010.02.08. 17:20:44

Szegény Demszky! Szerencsétlenje azt sem tudta mit beszélt.Ám a lényeg, hogy loptak--nagyon sokat--és ö nem felelös. Gábor! Hülyét érdemes játszani, de nem most, amikor a szarból már alig látszol ki. Akkor ki felelös? A Budapestiek talán? Megérdemled, ha rád rohad --és társaidra a börtönben a müanyaglakat. Csak hogy tudd, ha egy cégvezetö--felelös minden beosztottja álltal okozott kárért, akkor hogy lehet ekkora baromsággal védekezni, hogy nem tudtam? Ha nem tudtad, attól még bünös vagy, mert te feleltél az állami és az önkormányzati vagyon müködtetéséért. Ezt minimum 3-8 évig sulyozzák--remélem minnél hamarabb-neked is és a haveroknak is. Ne busulj, jó a koszt és jó ma társaság is , nem fogsz kilógni a sorból.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.02.08. 17:20:49

@A Nép Te vagy:

Ugyanakkor, vigyázzunk!

Volt már egy-két „ügy”, amikor azt lehetett hinni, elkapták, vád alá helyzték stb. majd csak lesz ebből igazságszolgáltatás! Aztán nem lett. Látszat íteletek lettek, vagy az sem. Lehet megint az összes most foyóból is ilyen elkenés.

tom sailor 2010.02.08. 17:22:01

@Santinó: Akkor konkrétan az MDF-nek köszönhette a hatalom megtartását.

Bergeroth 2010.02.08. 17:22:16

A felkelő nap országában egy ilyen botrány után a benne lévő magasrangúaknál az a minimum, hogy harakirit követnek el.
Ezzel szemben Demszky nem mond le. Miért nem? jobb lesz majd ha páros lábbal rúgják ki onnan? Legalább a méltóságát megőrizte volna, de úgy látszik, hogy ennek a korrupt gecinek már tényleg SEMMI nem számít.

Logan Grimnar 2010.02.08. 17:24:28

@gauche caviar: mivel felejtesz felfrissítem az emlékezetedet: utána is mentek ( üvegzseb, Keller elvtárs ) csak nem találtak semmit.
Ezeknek meg már a karján a bilincs, olyan ordenáré és nyilvánvaló módon loptak.
A legtöbb politikus lop, de a szoci/szadesz bagázs meg elfelejtette a mértéket, és most pont erre pacsálnak rá.

tom sailor 2010.02.08. 17:26:00

@fourgee:
Túl régóta van már hatalmon, azt hiszi, hogy ő a király, aki a hatalmat az Istentől kapja és tettei megkérdőjelezhetetlenek.

Janovszki Zsolt 2010.02.08. 17:30:08

az a durva, hogy egy olyan ember, aki 20 éve polgármester, simán lehet, hogy annyira báb/belefásul a 20. év végére, hogy az orra előtt zajlik minden... Az a különbség, hogy Mesterházy Ernő/Hagyó Miklós jó eséllyel bűnöző (az ártatlanság vélelme ugye megilleti mind a kettőt, de a naívan picsogás az nem), Demszky meg soha sem volt az. De aki korpa közé keveredik, azt a disznók felzabálják, ez Gábor legnagyobb baja.
Zs

tom sailor 2010.02.08. 17:32:31

@Janovszki Zsolt: Szegényt mindjárt megsajnálom...

gauche caviar 2010.02.08. 17:37:07

@fourgee: látod, pont ugyanazt tolod, mint amit az mszp, vagy szocik, vagy szdsz, vagy zsidók, vagy akit csak utálsz: nem az igazság a lényeg, hanem, hogy te állj a fasz jobbik végén (muhahaha). nem egy következetes és kiszámítható törvényes rendet akarsz hanem, hogy majd más legyen végre seggbebaszva, mindegy milyen indítékkal.
Na, a fasizmus az pont ilyen volt, baszom alásan.

Felőlem aztán mehet a kaptárba a demszky meg a hagyó meg az egész minden lófütty, csak majd menjen a köv garnitúra is ha olyanokat tol, mint a gabóék.
mert a geciség az totál pártfüggetlen.
(a cinkes a postban az, mintha ilyen galádságokat csak ezek az emberek követnének el. csudákat. elkövetik azt mások is, csak most épp ők készülnek hatalomra. Szerintem nem mindegy, hogy hogyan csináljuk: erős kutya baszik, bármi áron, vagy elkezdünk végre esetleg kialakítani egy konzekvens jogrendet. Bár lehet itt nekünk tök megfelel ez a balkáni mentalitás is...)

fourgee 2010.02.08. 17:39:27

@Janovszki Zsolt: Akkor lehet hogy Hitler és Sztálin nem akartak milliókat megöletni, csak korpa közé keveredtek és felzabálták őket a disznók? Igazad van, lehet hogy jóságos, jóhiszemű emberek voltak.

Hogy Demszky mennyire nem ideillő volt, az is jelzi, hogy sok dolog ami nem a pénzen múlt a város életében, azokban sem hoztak döntést/változást. Budapest nagyon szép város (lenne), ha meg lett volna a szándék a városvezetésben. De nem volt... Ha belefásult 20 év után, akkor miért nem adta át a helyét másnak? Miért kapaszkodott a széke után?

Csak legalább a szándékot láttuk volna, hogy jobb Budapestet szeretne...

fourgee 2010.02.08. 17:47:52

@gauche caviar: Ezt honnan szedted össze? :)
Én mindig is azt mondtam, hogy mindig a jelenben, az aktuális csapat által elkövetett bűnöket próbáljuk már meg megszüntetni és kimérni rájuk a BTK-ban meghatározott büntetést.

Egy Demszkyékről szóló írásba "szőlőbányáknak meg ezüsthajóknak" szöveget kommenteltél. Olyan van, mint azok, akik 20 év Orbán-kormány után is csak Gyurcsányoznak, meg kommunistáznak. :) Itt erre célozgattam.

Egyébként meg származástól/bőrszíntől/vallástól/pártállástól függetlenül csak azokat az embereket utálom, akik elfelejtik hogy honnan jöttek és mit tettek korábban.
:)

cs_ 2010.02.08. 17:54:55

haha, gyönyör volt olvasni

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.02.08. 17:58:42

"Gábor kezén abban a pillanatban kattanni fog a bilincs. És ezen a szent napon pezsgővel fogjuk locsolni a Városháza falát, az egész éjszakás utcabál után, persze."

Hát ez legyen a legnagyobb örömöd az életben. Én a magam részéről rettentő szomorú vagyok, hogy a rendszerváltás egyik ikonja ilyen helyzetbe lavírozta magát...

changebug (törölt) 2010.02.08. 18:05:39

Hát, ne haragudj, de szerintem ez kicsit gyenge volt, hatásvadászra sikeredett.
Nem tudom, mert annyira nem érdekel a politika, de szerintem Demszkynek van mentelmi joga. Azt pedig tudjuk mit jelent, mert arról nem szeretnek lemondani. Onnantól kezdve meg mit idegeskedjen.
Ha már konspirálsz, inkább gondolkozz előre és azt nézd meg van-e kiadatási egyezmény Horvátországgal. :)

Spiro 2010.02.08. 18:05:44

Itt az idő visszamódosítani a polgármesterek választásáról szóló törvényt (1994. évi LXII. törvény), hogy a közgyűlésnek legyen módja kinevezni, és esetleg visszahívni a polgármestert.

A választók által közvetlenül választott polgármestereket viszonylag macerás elmozdítani, még rendkívül triviális alkalmatlanság esetén is.

dino vercotti · http://bianconeri.blog.nepsport.hu/ 2010.02.08. 18:10:33

@changebug: nincs mentelmi joga. Az csak az országgyűlési képviselőknek van.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.02.08. 18:10:35

@Fedor:

Rendszerváltás? Azt hittem kibulizás.

Mert

www.kibulizottorszag.net

A szomorúság ideje ezek fölött rég lejárt. Ha akik azt választották, hogy gazemberek legyenek, azok lettek és lebuknak, azon nincs mit szomorkodni.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.02.08. 18:15:07

@Fedor:

Rendszerváltás? Azt hittem kibulizás. Mert:

www.kibulizottorszag.net

A szomorúság ideje ezek fölött rég lejárt. Ha lebuknak akik azt választották, hogy gazemberek legyenek, az nem sajnálkozás tárgya.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.02.08. 18:16:32

@Fedor:

Rendszerváltás? Azt hittem kibulizás.

A szomorúság ideje ezek fölött rég lejárt. Ha lebuknak akik azt választották, hogy gazemberek legyenek, az nem sajnálkozás tárgya.

A Nép Te vagy (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.02.08. 18:17:33

A fenébe! Azt hittem nem ment át. Utolsó kettó törölhető. Bocs.

Jamesboci 2010.02.08. 18:17:59

Á propos....
hol van Kuncze és Magyar B. elvtárs a Lop-Stop táblával?

2010.02.08. 18:24:14

Kis pénzeken vitatkoztok mikor Bárándi 2,5 milliárdos tanácsadói díjról tartott sajtótájékoztatót, ami persze Államtitkot képez Balog úr elbeszélései alapján.

ag1950 2010.02.08. 18:28:26

@gauche caviar: Sz első és második bekezdéssel teljesen egyetértek!
Szar, szemét banda mindegyik! Az egyik 19, a másik meg majdnem 20, Szocinak. Mindig mi szopunk!mindegy hogy hívják, Fidesznek, vagy

Lensver 2010.02.08. 18:28:49

Fedor: Akkor is szomorú lettél, amikor a rendszerváltás nagy ikonjai még 94-ben lepaktáltak azzal a pártal, akinek a tagjai majd' 40 évig regnáltak egy baloldali diktatórikus rendszerben? Vagy az még nem sértette az önérzeted? Ha a nép úgy határoz, hogy utcabált rendez, ha Demszkyt letartóztatják, akkor úgy legyen. Ahogy a latin mondja: vox populi, vox dei.

teljesenertelmetlen (törölt) 2010.02.08. 18:30:17

@Fedor: "Én a magam részéről rettentő szomorú vagyok, hogy a rendszerváltás egyik ikonja ilyen helyzetbe lavírozta magát..."

:) így is lehet maszatolni, meg mosdatni a szerecsent, de szerintem meg egy köztörvényes bűnöző közeleg a jól megérdemelt büntetéséhez, aminek egészséges ember örül.
És még nem kapargatják a metró százmilliárdjait...

Bergeroth 2010.02.08. 19:20:27

@Fedor:
Rendszerváltás? HOL? :DD
Gengszterváltás maximum. Egyik banda balra/jobbra el, másik banda jobbról/balról be.
Rendszerváltás....hahaha....hát persze, hidd azt királylány. :)

lüke 2010.02.08. 21:02:14

ég a talpa? csak nem Dózsa György:)?már írtam csak nehogy még egy Haynau jöjjön és a végén hősök lesznek mind.............

leveller333 2010.02.08. 22:25:23

El kell ismerni,a fideszes tolvajok tényleg sokkal jobb jogászokkal dolgoztak, dolgoznak. Ja, meg ha már lopásba kezdünk, az ügyészséget sem árt lenyúlni:)

Janovszki Zsolt 2010.02.08. 22:54:49

@fourgee:
Egész pontosan hány embert ölt meg Demszky? Ez a párhuzam azért kicsit erős volt baker...
Demszky egy olyan ember, aki nélkül a rendszerváltás nem lett volna olyan, amilyen, ezt se a jobboldali, se a baloldali polgártársaim ne feledjék el soha. 1972-ben egy baloldali diákkör szervezte tüntetés miatt, politikai szervezkedésben való részvétel vádjával egy évre kizárták az egyetemről. Taxisofőrként, majd könyvtárosként dolgozott.
Fiatal diplomásként nehezen kapott állást, jogászként nem tudott elhelyezkedni. 1979-ben a Szegényeket Támogató Alap (SZETA) egyik alapító tagja lett, és aláírta a Charta 77-tel szolidaritást vállaló nyilatkozatot. Politikai tevékenysége miatt elvesztette állását, utazási és publikációs tilalom alá került.
1981-ben az ELTE-én szociológus diplomát szerzett. 1981 végén Rajk Lászlóval közösen létrehozta és vezette az AB Független Kiadót. Részt vett a Beszélő munkájában, 1983-tól szerkesztette az általa alapított Hírmondót, közreműködött a Máshonnan Beszélő és a Magyar Zsidó című szamizdat lapok kiadásában. 1983-ban "hatóság elleni erőszak" címén hat havi börtönbüntetésre ítélték, amit három évre felfüggesztett a bíróság. Ugyanebben az évben a Kiadók Nemzetközi Egyesülete a Freedom to Publish díjjal tüntette ki.
Ez az ember mostanára nagyon-nagyon elfáradt. Kizárólag azért vállalta el a 2006-os felkérést a jelöltségre, mert egy tahó volt az ellenfele. (Nagyon jól ismerjük Tarlóst, ugye szdsz-es volt ő is 4 évig, én még szavaztam is rá 94-ben Óbudán)
Ha a Fidesz kiállított volna egy épkézláb jelöltet, most nem itt tartanánk. De aki 16 éve építi (le vagy fel az megítélés kérdése, de napi 12-15 órában, ez vitathatatlan) budapestet, annak borzalmas lehet(ett) látni, hogy egy tahó jön utána. Ezt akarta megakadályozni, semmi mást. Szerintem piszkosul meg is lepődött, hogy sikerült. Mivel ez felkészületlenül érte, bevittek a zsákutcába hagyóék. Ez nem azt jelenti, hogy Gábor nem felelős. Felelős, mert hagyta magát megvezetni. Ez az élet, ha valaki felelősséget vállal és nem kontrollálja a dolgokat, akkor ide jut. Sajnálom Gábort, de ilyen személyi döntéseket hozni nem lehet anélkül, hogy el ne érje a felelősség szele. El is fogja fújni úgy gondolom.
Uff,
Zsolti

Janovszki Zsolt 2010.02.08. 23:11:37

@Lensver:
Európában kb. 1 alkalommal fordult elő az elmúlt 50 évben, hogy egy 10 milliós ország egy ellenzéki pártjának az elnökét (Pető nevű volt) egy napon belül felhívta Herr Kohl, Sir John Major és Mr. Warren Christopher... A tiszta volt állampárti kormány befektetőkre gyakorolt hatását ecsetelték a fiatalembernek...

Kalmár 2010.02.09. 11:49:51

@Janovszki Zsolt: Te viccelsz.
Szegény Gábor, nem vette észre, hogy bűnözőkkel vetette körbe magát akik fosztogatták a kasszát?
Neki persze nem adtak, a fáradt, küzdelmektől megtört nyugdíjas néptanítónak.

Bakker ekkora kamut még nem ettem.
Olyan messze ment a liberálszoci politikai elit az ország kifosztásában, hogy teljesen képtelenség mentegetni őket, ne is próbáld, mert nagyon hülyének tűnsz közben.
Fourgee kommentjében meg ha megerőlteted magad meglátod a világos párhuzamot.
Nem az elkövetett bűn súlyát hasonlítsd össze, hanem azt a képtelenséget, hogy az első embere nem tud a közvetlen emberei és az apparátus viselt dolgairól.

juckó 2010.02.10. 20:48:34

szia Pilu!

mit szólnál, ha erről is írnál, mert én nagyon fel vagyok háborodva, bocs, hogy nem a témához illik, de nem tudom hol üzenhetnék.

Engem, az háborít fel ebben az " új " rendszerben, hogy eddig bementem,mondjuk egy CBA-ba, bevásároltam az esti vacsárohához, akár olajat, zöldséget, némi húst, stb-t , éppen ami kellett a vacsihoz, és megcsináltam magam, nekem a melegételutalvány a saját magam által és ízlése szerint elkészített vacsorákról szólt. Jó volt tudni, hogy megvehetem a hozzávallókat egy MELEG ÉTELHEZ, no ezt most elvették tőlem, vagy rendelek, vagy beülök egy étterembe- ahol elég CIKI melegételutalvánnyal fizetni, és úgy mellesleg megjegyezem, ha oda beülök és megiszom 3 üveg bort, azt fizethetem ebből, mert étterem..., és az sem elhanyagolható,hogy jóval drágább, és még folytathatnám - , tehát rákényszerítenekek, hogy te ne főzz otthon,inkább rendelj, műanyag dobozban tálalt ételeket, tényleg ezt akarjuk, tényleg erre kell törekedni????? az adóhatóság az én fél kiló kenyeremen fog profitálni, ami valóban nem meleg, de lehet, hogy az esti vacsorámhoz vettem? én egy egyszerű ember vagyok, szeretek főzni, nem szeretek rendelni... Azt elfogadom, hogy dohányárut és alkoholt ne vehessek belőle ( bár egy jó vörösboros pörkölt nem mindennapi, de legyen..amúgy dohányzom... ) de hogy ne főzhessek, mert ebből ugyan ne, a fizetésem pedig forintra beosztva, számlák, hitel, stb, gondolom ismerős. Itt ülök az utalványomon,hiányzik az illat a konyhámból, hiányzik a főzés öröme.Csak gratulálni tudok, azt a kis semmit is elvettétek.nem csak tőlem, sokaktól és a boltoktól is, kisebb lesz a forgalom. Magyarország... tudom el lehet menni, már közölték korábban is, de mi van, ha én ragaszkodom a hazámhoz?! Tényleg a kisembereken kell behozni azt amit nagyban elloptok? Nem tartozom politikailag sehova, de miért van, hogy nektek mindent szabad????
süti beállítások módosítása