HTML

 

Új számot töltöttem fel a zenei lapomra.

Innen direktben letöltheted:

Pilu-Nem csináltam semmit

Még 2001-ben vettük fel Cila barátommal, akkor valahogy feledésbe merült, viszont most megtaláltam egy vinyó sarkában. 

Ezzel kapcsolatban fontos elmondanom:

Továbbra sem értek egyet a legalizálással (majd egyszer kifejtem, hogy miért), de a fogyasztás kriminalizálásánál nagyobb baromságot nem tudok elképzelni. Erről szól a szám, még mielőtt leszednétek a fejem! :)

 Szöveg:

Nem csináltam semmit
 
A múltban él a jelen hatalma,
De a jövő mondja meg, hogy hánytatok a falra.
Mert a valóság és a törvény, két különböző dolog,
Szabályozni nem, csak tiltani tudod.
 
Mikor felnőttél, még a cigi sem volt káros,
Most meg Te döntenéd el, hogy mit szívjon a város.
Nem érhet el hozzánk a hatalomnak szava,
Mert a törvényeket nem Te írod, hanem az utca.
 
Ref.:
Nem csináltam semmit mégis véres lett kezem,
A vértől mocskolt erők előtt hajtom meg fejem.
’986-ban mondta az Eta,
De kétezer után még ugyanez a téma.
 
Nem csinálok semmit, csak tömöm a pipám,
Mégis bűnbe taszít érte, az édes kis hazám.
Nem csinálhatsz semmit, hiába a sok rohadt szabály,
Mert nem Te mondod, hanem az élet, hogy hol van a határ.
 
 
Élek, dolgozom, fizetem az adót,
És én fizetem az ellenem törvényt hozó tahót.
Tabletták vagy alkohol, pusztába szólt szavak,
Miért tilos, azt miért lehet, a kérdés nyitva marad.
 
Tranzitország, kamionok közel és távol,
Miért csináltok bűnözőt egy tizenéves srácból?
Hiába a törvény a hazug, és nálam az igaz,
A vádlottak padján, elég sovány vigasz.
 
Ref.:
Nem csináltam semmit mégis véres lett kezem,
A vértől mocskolt erők előtt hajtom meg fejem.
’986-ban mondta az Eta,
De kétezer után még ugyanez a téma.
 
 

Címkék: zene pilu

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pilu.blog.hu/api/trackback/id/tr88240642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nandi. · http://antr.fw.hu 2007.12.02. 20:31:08

hello,
tudom, hogy nem ide tartozik, de meg az elözö oldaladon kinnt volt a linkek közt egy orosz tetovalo siteja. ha megkerlek, belinkelned ?

-nandi

Ervin · http://baloghervin.freeblog.hu/ 2007.12.04. 16:40:58

Letöltöttem a számot, és nem csalódtam, van olyan jó, mint a többi!

cinca 2007.12.13. 12:53:55

Hú ezt most jól megkaptam, már fúldoklom is a saját nyálamban...
Nem az a kérdés hogy walkmannel, vagy walkmannal,
vagy walkman-nel,persze ez még nem zárja ki hogy rúgózzunk ezen a témán egy keveset!
Csak annyi lett volna a problémám, hogy a walkmant
(remélem jól írtam kedves blogger, vagy előadóművész, vagy nem tom mi is vagy te, de maradjunk a bloggernél, az előadóművész tényleg kicsit durva...)
tehát hogy az a legjobb esetben sincs a fejen, de ma jó napom van, tudod mit? Legyen a fejen!
A mailcímem (jól írtam remélem, juj de izgulok)
természetesen kamu tehát ide írd, ha valami látnoki képesség alapján prognosztizálnád a fúldoklásomat!
De hogy valami bíztatót is írjak, a gyurcsány mix (?) nagyon tetszik!
Köszönöm a válaszod!

Stef 2007.12.15. 07:42:44

"Nem csináltam semmit mégis véres lett kezem,
A vértől mocskolt erők előtt hajtom meg fejem."

Ez ETA volt? Nekem egy 86-os vagy 87-es Kretens demon volt ez a szám.

Mondjuk vannak áthallások a két zenekar között, (Gyerünk, gyerünk ásd elő a tankot - ETA, Gyerünk, gyerünk úgyis csak egyszer élünk - Kretens) gyakorlatilag a szöveget némileg módosították a kretének, de hangról-hangra megegyezik az ETA számmal.
süti beállítások módosítása