HTML

17.
március

Csiga-zaba

Pilu  |  1 komment

 

Hogy a csigazabálók Trianonon és a kisantanton kívül mással is meg tudják ajándékozni a világot, annak az alábbi könnyűzenei felvételek ékes bizonyítékai. Az eheti kultúrafelelősünk Norbörg által favorizált Acoustic France című válogatáslemez nyomán kutakodtam a Tecsőn. Íme néhány szám a korongról, valamint a lemezen hallható előadók egyéb szerzeményeiből, továbbá olyan klipek, amelyeknek semmi köze a CD-hez, de jók. Tessenek csemegézni!

  

Rodolphe Raffalli joue Copain Georges

 

 

Thomas Dutronc - J'suis pas d'ici

 

Romane - Passion

 

 

RIDAN - J'en peux plus

 

 

Romane - l'ecole manouche

 

 

Sandrine Kiberlain - Le Quotidien

 

 

Rose – Sombre con

 

 

És az amatőr, aki a kisszobában is fílinget generál

Címkék: zene klip acoustic france francia zene

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pilu.blog.hu/api/trackback/id/tr431006477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.m.j. 2009.03.17. 09:54:26

Szia, én vértam, hogy írsz az idei március 15-éről... kíváncsi lettem volna a véleményedre.

A zenék között tényleg van jó, kösz azért ezt is.
(nem szoktam írni, de időnként benézek:) persze ez nem fontos
süti beállítások módosítása