HTML

 
Lánccsere közben csendült fel a rádióból Spears kisasszony Toxic című száma. Hirtelen abbamaradt a duruzsolás, és mindkettőnk számára egyértelmű volt a hallgatás oka. A drámai feszültség nem volt tovább tartható, kámingáutért kiáltott az egyre kényelmetlenebb helyzet.
-          Öcsém, nekem ez tetszik.
-          Uh, megnyugodtam. Azt hittem, hogy csak én vagyok olyen kretén, hogy kedvelem. Mocskosul ki van találva, bárki is írta.
-          Az, de mekkorát ütne rendesen meghangszerelve?!
-          Tecső…
 
Azért csak jobb így...
 

Esetleg némi kreativitással fűszerezve...

De a jelek szerint már az is elég, ha adunk hozzá énekhangot...

 

 
 

Címkék: zene britney spears toxic

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pilu.blog.hu/api/trackback/id/tr701773837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása