HTML

 

Furcsa állat a politikus, világszerte. Abban a tévhitben él, hogy hitelességének záloga a 82-es évjáratú frizurája, (ál)bölcsességet sugalló (ál)kimértsége, és a másfélórás, bértollnokok által írt, egyetlen értelmes mondatot sem tartalmazó szofisztikált blablája. Emberi mivoltának érzékeltetésben az a maximum, ha zakóban ültet facsemetét egy húszperces protokollprogramon, vagy ingujjban vall szerelméről egy gagyi talkshowban. Valami megmagyarázhatatlan oknál fogva hiszi, hogy a T. Választópolgár ettől tartja majd hitelesnek.
 
Furcsa állat a magyar politikus. Abban a tévhitben él, hogy hitelességének záloga a 82-es évjáratú frizurája, (ál)bölcsességet sugalló (ál)kimértsége, és a másfélórás, bértollnokok által írt, egyetlen értelmes mondatot sem tartalmazó szofisztikált blablája. Emberi mivoltának érzékeltetésben az a maximum, ha zakóban ültet facsemetét egy húszperces protokollprogramon, vagy ingujjban vall szerelméről egy gagyi talkshowban. Persze, vele nem ez a legnagyobb baj, hanem az, hogy egy szétkúrt ország romjain, közpénztől dagadó zsebekkel értetlenül tekint körbe, vajon miért nagyobb egy kukás becsülete az övénél?
 
Furcsa állat a jobbikos politikus. Abban a tévhitben él, hogy hitelességének záloga a mente, a fürdőkádnyi pátosz, és a katonás megjelenés. Eszébe nem jut, hogy ezzel az imázzsal gyerekszobában nevelkedett ember még akkor sem tud azonosulni, ha véletlenül egyetért vele.
 
Közeledvén az április, a magyar politikus – látván, hogy hamarosan se mentelmi jog, se költségtérítés - végső elkeseredésében próbálja lejáratni a jobbikos politikust. Mivel utóbbi nem fogható meg nokiásdobozos történettel, turkál egyet az iwiw-en, előkaparja a delikvens bulis fotóit, a nyaralási videóit, és a pórnép mélységes felháborodására apellálva világgá kürtöli ezen borzalmas „kompromittáló bizonyítékokat”.
 
A lejáratókampány eredményeképpen megtudhattuk, hogy a jobbikos is ember, egy szimpatikus balfasz, aki vákuumpumpával bohóckodik néhány sör után, vagy telitorokból üvölt hülyeségeket a strandon néhány üres palack társaságában. Hülye, részeg, idióta, ember. Mint mi, a szavazók. Továbbá végre ledőlt a „politikus nem is földi halandó” általános nimbusza, másrészt sikerült Vona turbómagyar csapatának imázsán éppen úgy/annyit csiszolni, hogy az életet kevésbé véresen komolynak látó - elsősorban fiatalok - szavazatira is számíthatnak már. Nemhogy nem lettek hiteltelenebbek, hanem egyenesen javult a megítélésük.
 
Ekkora öngólt régen láttunk. Olaj a zsanai gázkitörésre, +2% ajándékba.

Címkék: politika közélet magyarország társadalom jobbik

234 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://pilu.blog.hu/api/trackback/id/tr191868565

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jobbik: a két pofon kiosztva 2010.03.26. 09:47:29

Vona Gáborék most méretnek meg először. Kiderül, hogy valódi politikai erő-e a Jobbik, vagy csak szerencsés hullámlovas. (Fotó: jobbik.hu) A múlt héten új időszámítás kezdődött a Jobbik életében. Elkezdték őket komolyan venni. Ott kezdték el a pártot...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egregor 2010.03.26. 10:37:08

@Zúgló: Á, hát te is piros bögrére gyúrsz, elvtárs? Szerinted elhiszi bárki rólad, hogy valaha is jobbik-szimpatizáns voltál?

Olvasd el Morvai közleményét. Az indexes cikk hazugság volt.

Teperhettek bárhogy, kis lenin-fiúk és lányok, a pofátok a földbe lesz döngölve a választáson, szarházy-támogató pirosbögrések :)

Egregor 2010.03.26. 10:37:59

@Zúgló: újabb pirospont, elvtárs, még húsz ilyen hozzászólás és egy piros vibrátort is kapsz!

ZX 2010.03.26. 10:39:09

@Egregor: Te hülye vagy. Nem azt mondtam nincs probléma, csak a kelleténél jobbamn felnagyítják. igen, a romák között nagyobb a bűnéők aránya, mint ahogy a szegények aránya is. Adj nekik munkát ahol elfáradnak, utána már nem lesz erejük lopni, mert érdekük se, mert lesz jövedelmük.
2 féleképpen lehet kezelni a dolgot. Kiirtjuk őket, vagy segítünk nekik. Melyik az európaibb szerinted? Ne gyere azzal, hogy mennyi segítséget kaptak, mert ez nem igaz. A segítségre szánt pénzt ellopták, te is tudod.

Átvitel honvéd 2010.03.26. 10:39:30

@Egregor: bizonyára nem esik túl nehezedre belátni, hogy ezeket a húzásokat megtenni eddig a Jobbiknak már fizikailag sem volt túl sok esélye.

Ilyen alapon nyugodtan gründolhatnék új pártokat a négyéves ciklusokra (a háttérből, mindig új arcokkal, és új retorikával), és mondhatnám, hogy 'sszátok meg, itt vannak ezek, frissek, hamvasak, mindenki más hazaáruló, de ők bezzeg nem. Válasszátok már meg őket! (...Aztán négy év múlva, mikor teljesítették a küldetést, majd meglátjuk, kiket adunk el ugyanezzel a "friss" lózunggal).

Még egy kérdés: ha a Jobbik azért nem hazaáruló, mert _még_ nem követett el hazaárulást (...amit persze nem tudunk, csak azt, hogy nagy gazdasági-politikai bűncselekményekre eddig nemigen volt alkalma sem), akkor az LMP miért hazaáruló? Mert azt a zsidó-amerikai tőke pénzeli, a Jobbikot meg nem? ...Ne vicceljünk már. Egyik pénzügyi hátteréről sincs infó (az egyik, és az nem a Jobbik, éppenséggel forintra pontos nyilvántartást hoz _nyilvánosságra_ folyamatosan), és egyik sem tudott még tetten ért hazaárulást felmutatni, akkor miért a Jobbik a nem hazaáruló, és az LMP meg az?

Az, hogy a Jobbik eddig nem tudott tetten érhetően hazaáruló dolgokat véghez vinni, az pusztán annak a mércéje, hogy mennyire volt szerepe az elmúlt évek hatalmi meccseiben, azaz mekkora levegője volt. Semmilyen bizonyíték nincs arra, hogy a köv. ciklusban nem lesznek érdekes húzásaik. ...Éppenséggel, a mára rendesen szintre hozott, Jobbik-szinten intézményesített képmutatás épp azt mutatja, hogy nem fog távol állni tőlük néhány huncutság, ha az ilyen Király-féle überőszinte gyerekek bekerülnek majd az új hatalom fontos pozícióiba.

Egregor 2010.03.26. 10:39:59

@walter77: A cigányok csak az erőből értenek. Ezt az összes ország példája bizonyítja, ahol cigányok élnek.

A szlovákok már helyrerakták őket, a horvátok is elpicsázták őket. A szlovákok euróval fizetnek, a horvátoknál vidéken kerítés sem kell sok helyen, mert nincs, aki lopjon tőlük.

murunga 2010.03.26. 10:40:29

@Egregor: na ebben konkrétan tök igazad van sztem is!

ZX 2010.03.26. 10:40:37

@Egregor: És az így igaz, hizsen a Morvai mondta. Ő még sosem hazudott. :P

Egregor 2010.03.26. 10:41:48

@József István: Az LMP hogy kerül ide?!

A Jobbik már most többet tett a vidéki emberekért, mint a többi párt az elmúlt nyolc évben.

És addig senkiről sem tudható, hogy hazaáruló lesz-e, amíg nem kezd el politikusi bűnöket elkövetni.

órarugógerincű felpattanó 2010.03.26. 10:42:53

Most nem azért, de a jobbiknak már különböző dolgokra annyi +%-ot adtatok, hogy már 100 fölött kellene járnia :-D

delvideki 2010.03.26. 10:43:39

@walter77:
a számból vetted ki a szót...csodálkozom is, hogy még egyetlen szomszédunknak sem jutott eszébe a "ha a magyarországi romáknak nincs még értelmiségük amely megszervezi az ellenállást, akkor adjunk nekik" gondolat.
Simán megérné még egy autógyár elnyerése érdekében is (ellehetetlenítve és destabilizálva MO-t), a hosszabbtávú politikai haszonról nem is beszélve. A jobbikos hozzáállás pedig hozná a tömegbázist is, pont mint az albánoknál.

Egregor 2010.03.26. 10:44:08

@ZX: Nem. Van egy Jobbik-lejáratásért fizetett Index, meg van egy ügyvéd végzettségű EP képviselő.

Az első azt mondja, hogy Morvai visszaélt a mentelmi jogával.

A másik azt mondja, hogy a helyszínen fizetett.

Nagyon hamar kiderül, kinek van igaza. A bírság befizetésének nyoma van.
Nem indítana büntetőfeljelentést, ha nem tudná az igazát bizonyítani.

Kassian 2010.03.26. 10:44:23

Érdemes megnézni a jobbikos képviselői listát...
Piti bűnözők, áfacsalók, munkakerülők, ügyeskedők. Csak végre legyen, egyszer az életben rendes fizetésük...
Ilyen az egész jobbik, a többi pedig csak álszent, ócska, lejárt szavatosságú, félig nyilas, félig komcsi ideológia. Ennyi.

Nem adok nekik egy évet és darabjaikra esnek szét, mint annak idején a miép vagy a kisgazdák.

@Egregor: Te a nap jobbikos balfasza díjra hajtasz? Mert elég esélyesnek tűnsz rá.
Miért nem bújsz inkább vissza a kő alá, ahonnan előmásztál? Hm? Nem neked való ez az internetezgetés...

Egregor 2010.03.26. 10:44:48

@órarugógerincű felpattanó: elég, ha a kétharmadát megkapja :D

Egregor 2010.03.26. 10:45:24

@ZX: Aki dolgozni és integrálódni akar, az tartsa be a normákat. A többi meg takarodjon, ahova akar.

Kassian 2010.03.26. 10:46:02

@Egregor: "A Jobbik már most többet tett a vidéki emberekért, mint a többi párt az elmúlt nyolc évben."

Légyszíves sorold fel tételesen, hogy mit is tett. Köszi.

Zúgló 2010.03.26. 10:46:04

@Egregor: nekem nem lesz piros bögrém apukám... Apám 35 éve még az epret sem ette mert piros volt, sosem volt kommunista a családban (vagy nem tudunk róla) :D

Itt látszik a jobbik színvonala.... Ha nem értünk egyet én akkor is elfogadom az álláspontod, legfeljebb nem értünk egyet. Ha valaki a jobbikkal nem ért egyet az hazaáruló, zsidóbarát, meg tel avivi... Nektek lesz kopp meg mindenkinek mert a fidesz most nagyon bekeményít, én félek tőle , hogy túlságosan. de az mszp-nél jobb(ik)-....

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.03.26. 10:46:14

Kimegy a gálám attól a lumpenproli stílustól, ami a turbómagyar jobbik-pártfogók irományait átitatja. Lehet, hogy vannak normális támogatóik is, de neten inkább a bunkó, agresszív, "aki nincs velünk az szar libsi / büdös cigány /rohadt zsidó"-paranoiás diliflepnis alakok képviselik a Vona-lat. Elmartok egy halom potenciális választót, néptársak!

murunga 2010.03.26. 10:48:00

@walter77: na és jackot le tudod lökni a szinpadról valahogy???

Egregor 2010.03.26. 10:48:09

@Kassian: Próbáltam bemászni a kő alá, de te már elfoglaltad a helyet. Piti bűnözők áfacsalók? Te tudsz bűncselekményekről és nem jelented? Érdekelt vagy talán benne?

Mesélj, Kassian, a bulifotóknál kéne már valami ütősebb a pirosbögrét osztogató elvtársaknak, ne fogd vissza magad, te talán még egy piros lófaszt is kaphatsz a seggedbe.

2010.03.26. 10:48:38

Most mi a gond? Bulizott, berugott és orditott, mint a sakál. Lehet hogy hülyeséget, lehet hogy ordenáré módon. De nem politikus még és nem a parlamentben, a pártrendezvényen tette. Ám volt olyan a magyar parlamentbe aki kurv@anyázott , hordózott, és akasztani is akart. Ám ezek, mind munkaidöben, munkavégzés közben, a munkahelyükön mondották ezeket. És ha hozzáteszem, hogy még nem is voltak részegek(vagy kitudja) és már nem is fiatalok, akkor miért akadsz ki ha valaki részegen buliban orditozik? Mert nagyobb baj az, annál, hogy ezek az agyhalott megélhetési politikusok ennél nagyobb hibát is elkövettek, hiszen loptak, csaltak, hazudtak.Ez nem gond?

delvideki 2010.03.26. 10:49:01

@Egregor:
jaaaa, hogy nem igaz a mentelmi jogos dolog, mert Morvai Krisztina azt mondta?
Akkor A Hagyó-féle dolgok sem valósak, mert Hagyó azt állította, hazugságok, mi? LOL...

Egregor 2010.03.26. 10:50:17

@Zúgló: miért zsidózól? Az meg, hogy apád milyen volt, mit számít?

Aki hazugságot terjeszt a Jobbikról, az egy követ fúj a komcsikkal.

Terjessz róluk igazságot! Hélótáznak! Buliznak! Isznak, vazze, ISZNAK!

Hű meg ha.

Egregor 2010.03.26. 10:51:23

@Haynau: ezt pont egy Haynau mondja? :D
@delvideki: és mert az Index azt mondja, akkor igaz, mert az Index a Szent Igazság Kinyilatkoztató Portálja, mi? :D :D :D

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.03.26. 10:51:36

Ott csúszik hiba az egyenletbe hogy ezek a jófej, emberi, satöbbi jobbikos politikusok az egész műszakjukat telitorokból végigüvöltik azon dolgok ellen amiket aztán műszak után mennek és csinálnak ők is. Ettől nem lesznek hitelesek, és nem attól hogy ők is voltak már részegek.

Átvitel honvéd 2010.03.26. 10:51:54

@Egregor: Te konkrétan nem mondtál dolgokat az LMP-ről, oké, de az LMP is tipikusan fenn van a Jobbik által hazaárulónak, zsidóbérencnek stb. nevezett pártok listáján (szdsz-utódpárt és társai). Félreértés ne essék, én nem vagyok hasraesve az LMP-től, pusztán azt tudakoltam, hogy ugyanazzal az alappal (nem vett részt az ország kifosztásában, még nem követett el hazaárulást stb.) miért szeretem-párt a Jobbik, és miért szar párt az LMP.

Ártatlanság vélelme, értem. Szóval valójában _nincs_ eszközünk annak megjósolására, hogy ki lesz hazaáruló, és ki nem.

Végsősoron engem az érdekel, mi _lesz_.

...Akkor nem értem, miért rugózunk azon, hogy a Jobbik bezzeg "még" nem vett részt hazaárulásban. A "nem vett részt" valójában azt jelenti, hogy nem tudunk róla semmit, nem azt, hogy saját elhatározásából nem vett részt, pedig ott volt a fazéknál. Ez nem jelent semmit.

Ezen az alapon Orbánék reménykeltőbbek -- megvannak a gazdasági érdekeik, az O.K., de a választóik seggbe rúgják őket, ha eladják a földet meg a stratégiai ágazatokat, illetve, van már némi tapasztalatuk az elvtársakkal szembeni "követendő stratégiákban". Ja, és azt tudjuk, hogy 1998-2002 között "mennyire" voltak hazaárulók (semennyire). Miközben a Jobbik, felszínen übermagyar arcairól a képmutatáson kívül a gyakorlatból _semmit_ nem tudunk.

neurotikk! (törölt) 2010.03.26. 10:52:02

@Egregor: agyon helyes ha ugy lesz belole, legalabb buntetojogi kovetkezmenyek mellett derulhet ki ki hazudik

Azert gyanus ez a no. Ha kifizette volna kapasbol, hisz beleegyezett minden tovabbi nelkul, mint mondja, akkor nincs kinek a helyszinre erkezni gyozkodni ot, hogy kerlek kerlek, legyszi ne fizess, talajunk ki valamit, hogy ne kelljen buntetni, legyszi, nem akarunk buntetni semmikepp, mi nem vagyunk olyanok!!!
Ezek szerint amig ki nem erkezett a vezeto munkatars, addig nem fizetett, pedig o nagyon is akart, tovabba le akartak mondani a buntetesrol a parkolasi tarsasagnal.
Nagyon eletszeru, tuti igy kellett tortennie. ; )))

Masreszt ha jelolt lemond ha kompromittalodik - allitolag provokativan -, de onnantol, hogy kepviselo, onnantol mar nem kell tisztessegesnek lennie es lemondani a csunya kompromittalo provokacioknak? Akarcsak a tobbi kepviselonk, inkabb magyaraz?Mintha ezt mondtad volna. A jeloltek tisztessegesek ha lemondanak, de Hisztike nem jelolt, tehat ra nem vonatkozik. Erdekes. Erdekes.
(valojaban tenyleg nem kell lemondani amig ki nem derul hogy volt, de attol meg a gondolatmeneted erdekesen kettos merce)

Mellesleg meg hogy nem vett reszt az orszag kirablasaban? Nagy ugy, aki nem fer oda, az hogyan? Nem mondasz semmit.

A ciganyokkal tenyleg kezdeni kell valamit, de ez egyedul meg nem ok ra, hogy masik kepmutato, onfenyezo, nagyhangu, a feszultseget meg tovabb szitu banda keruljon dontesi helyzetbe, aki szarik mindenkire es nekimegy mindenkinek. Csak mert abban a teljesen egyedi helyzetben van, hogy magaenak hiszi az igazsagot es magyar etalonnak. Volt mar ilyen, es ujra lesz is.
Bajkevero konfliktusszito banda es epp ezert nem tud egyuttmukodni, csak diktatorikus eszkozokkel raeroltetni az akaratat masokra. Amit fennen hirdet is, miket fog megtenni ha hatalom kerul a kezebe.

Zúgló 2010.03.26. 10:52:25

És a másik. Egy ismerősön jobbik képviselő (vagy annak készült) . ELmondta a budaházyt az mszp fizeti. Aki benne van az tudja miről beszélek. A vona meg a felesége szép pénzt szed(ett) be a gárda ruha után, mert ugye ők varrják, azt a nem olcsó öltözéket... ÉS MÉG MER ITT bárki zsidózni? Minden a zsidók kezében van, most hogy ott ülsz egy zsidónak köszönheted (bill gecc), az internet szolgáltatód az is zsidó. Akkor most mi lesz? Várod a turul postát, meg a turul netet, csak magyaroknak ugye? Szánalom...

Ha nem tettszik meg csináltok 300 milliós kárt és másra kenitek. Szánalom...

Egregor 2010.03.26. 10:52:42

@jános515: nem, mert azok nem Jobbikosok voltak, hanem Mszp-sek, Fideszesek, stb.

2010.03.26. 10:53:15

@Zúgló: "meg a nekünk nem kell mentelmi jog de a parkolóba fennhagon hirdetem és hivatkozok rá..."

Ne ülj fel a pletykáknak, minden nap 100 jobbik fikázó hír jelenik meg, és kábé ugyanennyiről ki is derül hogy kam, vagy nem úgy volt, vagy alaposan fel van tuningolva. Cáfolni, pereskedni úgysincs idő, viszont minden egyes hír rombol. Elbizonytalanodsz. Elkezdesz kételkedni. "Ezek is ilyenek? Akkor inkább nem megyek szavazni" A hülyébje meg -valami számomra érthetetlen és megmagyarazhatatlan okból- ismét inkább rászavaz valamielyik 20 éve itt rohadó görényre. Talán épp arra, aki kitalálja a jobbikos mendemondákat. Mert jól eső érzés, ha a választópolgár maga dönti el, ki lopjon tőle? Vagy egyszerüen csak megszokta, hogy ugyanaz a tolvaj lop tőle 20 éven át, és nem mer belevágni az ismeretlenbe. Pedig lassan már vesztenivaló sincs. Tényleg igaz, a magyarnál hülyébb nincs. Mégha tudunk gondolkodni is. Az a baj, hogy itt már inkább érzésből kellene szavani, nem hamis hírekre alapozva, és rációból.

walter77 2010.03.26. 10:53:40

@Egregor:

"A cigányok csak az erőből értenek. Ezt az összes ország példája bizonyítja, ahol cigányok élnek." - Na ez nettó hülyeség és persze szembenáll azzal amit mondtál előtte:
"eleve bűnösséget feltételezni valakiről szemenköpi az évezredes európai jogrendszert. "

Na most akkor hogy is?

Szlovákoknál nem tudom mi a helyzet, de kétlem, hogy bármi ami onnan jön és nemzetiségekre vonatkozó eljárás követendő példa lenne.

Horvátország: Mi van? Van fogalmad, hogy mekkora cigány népesség él Horvátországban? (segítek - senki nem tudja pontosan - 60 ezer és 100 ezer körül lehet) És van fogalmad róla, hogy ott az elmúlt 2 évtizedben hány tízezer ember halt meg? Nem a cigányokkal foglalkoztak ott, hanem a szerbekkel és a bosnyákokkal, ők ölték egymást a fenét sem érdekelték a cigányok.

Egyszerűen nem úgy tekintenek rájuk ott, mint itt.

neurotikk! (törölt) 2010.03.26. 10:55:25

@Egregor:
Kepmutatnak. Masnak hazudjak magukat mint ami.
Nem latom a honlapukon hogy iszunk, fuvezunk, faroknagyobbitoval jatszunk.
Vajon miert nem?

Egregor 2010.03.26. 10:55:42

@neurotikk!: Ne játsszunk már mentalistát, a két ellenérdekelt fél mást állít. Majd a bíróság eldönti.

Günsergebirge 2010.03.26. 10:56:09

@Egregor: "Hanem az, hogy a hazaáruló, sok ezermilliárdos kárt okozó, exkommunista, cigányterrort támogató szarháziak nem mérhetők össze egy kölyökkel, aki bulizott és hülyült."

A kölykök a homokózba valók, nem egy parlamentbe.
Mondatot első részével egyetértek:)

Kassian 2010.03.26. 10:56:17

@Egregor: Nálatok ott jobbikos, nyilas szarkupac alján ez a "piros bögre" valami hívószó? Mert nagyon gyenge riposzt...de ez a színvonaltok. Nem kell ezen csodálkozni.

Meg amúgy is köztudott, egy jobbikosnak gyári tartozéka a szájából előmeredő pénisz.:)

ZX 2010.03.26. 10:58:25

@Egregor: Befizette. Utólag, mikor rájött, nem megy semmire a sipitozásával.

Zúgló 2010.03.26. 10:58:29

Eger@Egregor: nem baj az ha isznak, ha akarok én is megiszok egy sört, vagy kettőt. De az a kama fals keresztény szöveg az vicc.

Igazat hírdetsz, de én tudom hogy csak népmese
Mivel tömöd az országot, de kérdezd meg hogy éhes-e?
A nevem letiltva, az összes számom betiltva,
Ha lenne refrén, megkapnám, mindenhonnan kitiltva.

Egyétek a masszát, szop*átok ki a górék fa*zát!
Temetésed után majd leszarja a fejfád.
Megrántja a vállát, a vállalati vállapját,
Már kitömte a párnáját, a kasszát majd átbasszák.
Az embert meg megrántják, a szarban megforgatják,
Végén meg hozzáteszik, ku*vára sajnálják.

By tibbah-betiltva

Egregor 2010.03.26. 10:59:16

@neurotikk!: Hány nokiás doboz van az MSZP-s weboldalon? Hány szőkített olajjal teli tartálykocsi a Fideszén?

Szánalmasak vagytok, amiért néhány buliképet egyenértékűnek állítotok be az ország tönkretételével!

Tudod mit? Szívesen élnék olyan országban, ahol a képviselők ellen a hélótázás a legsúlyosabb vád, meg a képmutatás.

Neked meg kívánom, élj egy olyan országban, ahol az adófizetők zsebéből kihúzott százmilliókat játsszák át a haveri zsebekbe, miközben cigányhordák rabolják le a keleti országrészt, emberek élnek cigányok rabszolgáiként, a stratégiai ágazatok idegen kézben vannak, és szemeket lehet kilőni, ha valaki tiltakozni mer a kormány ellen.

Basszus, és máris teljesült ez a második kívánságom!

ZX 2010.03.26. 10:59:26

@Egregor: OK, csak ez nem ennyire egyszerű. ehhez kell a segítség, de nem gumibot és könnygáz képében.

neurotikk! (törölt) 2010.03.26. 11:00:42

@Egregor: mellesleg melyik a hazugsag:
Az hogy a valasztott szovivojuk istenfelo ember, vagy az hogy melegeket simogat es fuvezik?
Ugy tudtam az Istenfelok nem simogatnak melegeket es nem fuveznek. Rosszul tudnam? A melyerzesu vallasos tivornyazna mostansag? Vegul is lehet, sokat valtozott mar a a vallas.
De akkor ezt tisztazhatnak a honlapon, hogy a melyerzesu kereszteny fuvezik, mikor nem bibliat olvas o is olyan reszeg mint barki aki elengedi magat, es neha neha egy vicces cigi is bejatszik a misek es a biblia melle.

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.03.26. 11:01:03

@Egregor: Igen. Pont egy Haynau: Baradlay Ödönnek megkegyelmezett, egyébként... ;)

ZX 2010.03.26. 11:01:06

@Egregor: Ha már a választás előtt képmutatáó akkor mi lesz utána?

Egregor 2010.03.26. 11:01:26

@Zúgló: a döntés a te kezedben van: hagyod, továbbra is úgy verjenek át, ahogy akarják és a te pénzedből tenyésztenek cigányokat, akik a te anyádat erőszakolják meg és rabolják ki, vagy ezúttal máshova húzod az x-et.

Zúgló 2010.03.26. 11:02:15

@Kassian: :D Nem nekik a harry potterben a posta bagoly is turul. Majd fogsz te még nevet változtatni egregor amikor kiderül, hogy a jobbik is ugyanaz a tolvaj, lusta, szánalmas banda. Majd meglátod, hogy a kossuth téren a sörödet a földre öntve, szemedet törölve mész haza. És rájössz, arra mire én: balfék vagy!

Günsergebirge 2010.03.26. 11:02:16

@ZX: Egyébként én sem hiszem el Morvairól a sztorit.

murunga 2010.03.26. 11:02:37

na meglássuk mit produkálnak majd ha bejutottak a parlamentbe. sztem viktorék profin megosztják majd őket és ledarálják, mint józsi bácsiékat. pént beszél, jobbik ugat?
REDBULL szárnyakat ad! :))

delvideki 2010.03.26. 11:02:48

@Egregor:
a te posztodból vettem amit állítottam.
>> Egregor 2010.03.26. 10:37:08
>>Olvasd el Morvai közleményét.

Tehát e te mindent eldöntő bizonyítékod Morvai közleménye.
A válaszban, pedig ahelyett, hogy további hitelt érdeklő bizonyítékokat hoznál, zsindexezni kezdesz...Egyes, leülhetsz!
Mellesleg, a MTV1-en és az RTL-en is volt.
Valószínűleg meg máshol is, de azt nem láttam. És nem, a barikad.hu-t nem olvastam ebben az ügyben, pont ahogy Hagyóról nem a kapcsolat.hu-n tájékozódom...

Egregor 2010.03.26. 11:03:46

@neurotikk!: na, most jól megmondtad nekik! Ez az, most padlóra küldted a Jobbikot briliáns érveléseddel!

Tényleg nem értitek, hogy a Jobbikot pusztán nemzeti-keresztény beállítottsága miatt alig 2% támogatja?!

Egregor 2010.03.26. 11:05:09

@delvideki: én azt mondom, hogy valószínűbb Morvai ártatlanság, mint bűnössége.

Egyetlen cetlivel simán tudja cáfolni a vádakat.

Ettől még a bíróság fog dönteni, ha elmegy odáig az ügy.

2010.03.26. 11:05:36

@Egregor: "Basszus, és máris teljesült ez a második kívánságom!"

Pont ezt akartam mondani, ez már egy beteljesült kivánság. Ezek a nagy megmondóemberek addig osztják az észt, amig egyszercsak eléri őket is a rideg magyar valóság. Odaköltözik egy cigány család a szomszédba, vagy feltűnik neki, hogy autók helyett izraeli Merkavák parkolnak a ház előtt. Persze ők lesznek az elsők akik veszik a nyúlcipőt és disszidálnak.

neurotikk! (törölt) 2010.03.26. 11:05:51

@Egregor: es hol latod az MSZP-s oldalon, hogy mi vagyunk a tisztesseg peldakepe?
Es kik azok a mi? Te honnan a picsabol hiszed hogy tudod ki vagyok es kirol mit gondolok?
Ugyanolyan szanalmas szuklatokuro gep vagy mint barmelyik jobbikos fikazo. Mindenkit fikaznak, mindenkit!
Es csodalkoznak ha mastol ez kapjak, panaszkodnak, hogy jaj de csunya dolog!!

Egyertelmu, hogy a korrupcioban resztvevok szarabb alakok mnt aki beallitja magat Istenfelonek, pedig kiderul hogy hazudik.
De bazdmeg ez a kolyok behazudta volna magat szemrebbenes nelkul pozicioba?
Es kik meg ilyenek akik hazudnak? A tobbi jo ember?
Akkor miert nem alkalmazod ezt a gondolatmenetet az mszp-sekre? Csak mert van aki csal es lop, ezer mar mind az neked?
Akkor kopd le a Vonadat is meg Hisztiket, mert hazug van koztuk.

Azert szar mert verik a melluket, hogy ok majd tisztessegre tanitjak az orszagot. Kozben Istenfelonek kialtjak ki magukat, akik nem azok!!

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.03.26. 11:07:43

@Jankove: "vagy feltűnik neki, hogy autók helyett izraeli Merkavák parkolnak a ház előtt."

Ha nem gondolod komolyan, olcsó demagóg vagy, a paranoid fajtából.

Ha komolyan gondolod: mikor kell visszaérned a Lipótra?

walter77 2010.03.26. 11:08:52

@delvideki:

Igen ez meglepő, de lehet, hogy most már szabad lesz a pálya, a jobbik térnyerésével, aztán majd csak pislogunk hogy a nagy-magyarországi tervekeből hogy lesz kis-magyarországi térkép. Még ennél is kisebb.

Szerintem szerbia sem azt borítékolta 90-ben hogy a területük kisebb lesz annál is, mint ami a régi YU-ban megvolt nekik...

...persze akkor még vajdaság autonóm volt, most meg már nem. Jutott is, maradt is...

@murunga:
Noha ez merőben hipitetikus, de ha Jacko indulna egy tehetségkutató versenyen, akkor megnyerné vélhetően, de nem indul. Azon túl, hogy halott - isten nyugasztalja - etikátlan lenne, mert hát azt már ugye nem kell kikutatni, hogy ügyes előadó-e. Ugyanakkor ha egy kölyök indul, akkor a zsüri mondjuk hasonlíthatja a pályája csúcsán álló Jackóhoz, de az szemétség. Ellenben ha egy politikus mondjuk miniszter akar lenni, akkor szerintem hasonlítható a miniszterek egész tárházához, hiszen ugyanaz lesz a dolga. Nem a potenciális sztárt kell keresni benne, aki majd kiforr az évek során, hanem egy jó minisztert, aki jól teszi a dolgát 4 éven át.

neurotikk! (törölt) 2010.03.26. 11:09:13

@Egregor: ki a fasz mondta, hogy sok tamogatna? Hol olvastad ezt tolem okorjancsi!
Azt tepem itt mar egy ideje, hogy vallasosnak allitjak be magukat! Pedig nem eppen vallasos eletet elnek.
Minek?! Ha meg nem is kapnak erte szavazatot.
Radikalis banda es vallasos alcaban tetszeleg.
Ez a kettoseeg a baj, nem hogy isznak.
De hat ti csak it blablabla ez igy jo, meg minden. Meg hogy masok rosszabbak. Igen, es akkor ez mar indok a kepmutatasra?

ZX 2010.03.26. 11:10:35

@Jankove: A te szomszédságodba meg Kassab Adonis Habib faszom tudja ki költözik, és osztja az észt milyen magyarnak lenni. :P

delvideki 2010.03.26. 11:12:25

Mellesleg, egy képviselőnek nem kellene törvénytisztelőnek lennie? Morvai sem tagadja, hogy rossz helyen állt meg. Nem nekik kellene példát mutatniuk? És ne gyertek azzal hogy bezzeg az MSZP-sek, mert a Jobbik hirdeti ordítva az erkölcsi megújulást, nem az MSZP, sem a Fidesz.
Hogy is van az a közmondás? Aki hazudik, az lop is...

neurotikk! (törölt) 2010.03.26. 11:14:27

@Egregor: bazdmeg te ennyire sik vagy?!
Hanyszor kell meg leirni, hogy a helotazas nem akkora bun hogy erdemes lenne megjegyezni, taho es kesz, az ivas sem gond.
De olyannak hazudja magat aki nem!!! Szantszandekkal?
Majd pont ez lesz jobb mint a sok mas hazug, akik mar tuzkozelbe kerultek es lopjak a kozost? Nem ugy nez ki, hogy o majd oszinte lenne ott.
Es akkor mostantol mennyire hiteles es megbizhato hogy hihetunk a szavanak aki Istnefelo melykeresztenyken tetszeleg a Jobbik oldalain? Hazudnak masban is talan?

subabubba 2010.03.26. 11:16:26

Nem hoz ez szavazatot, mert oda az imázs, hogy itt kósza táltosok, világjobbító futball drukkerek, meg nem értett nemzeti kisiparosok, a zsidók terhei alatt nyögő autóbontók pártjáról van szó. Mintha megfordulna a templom falán az angyalka, és kiderülne, hogy szaros a segge. Persze ez baromi nehezen esik le a Jobbikosnak, hiszen az sem esik le neki, hogy habár Morvai valóban kiemelkedik beszédkészségében a tömegükből de az már nem esik le nekik, hogy egy önelégült ripacs primadonna, szánalmas fordulataival és az EU parlamentben nyújtott teljesítményével (lásd: ki kellett kapcsolni a mikrofonját) pedig olyan mint aki belesz@r a nagymedencébe. Egyszerűen ciki, de a Jobbikos ezt tetováltatja magára. KRISZTA SZERTELEK

Na szal a zombiktól ne várd, hogy kapcsoljanak.

2010.03.26. 11:16:54

@Haynau: Biztosan 1956-ban is volt néhány hozzád hasonló, aki azt hitte "átmenetileg állomásozó tankok" csak dísznek vannak itt. Aztán egyszercsak szétlőtték budapestet.

Demagógia persze. Vagy inkább csak ismerem a történelmet, a történelmi mintákat, és próbálom összerakni a képkockákat. Eléggé szépen kirajzolódik már a helyzet. Hogy divatos és trendi legyek: Wake up Neo!

Zúgló 2010.03.26. 11:18:36

@Egregor: az én családomat nem fogják kirabolni ,se megerőszakolni anyámat. Mivel mi megtaláltuk a normálisakkal a középutat. Van házunk vidéken és tőlünk nem lopnak :) Hogy miért? Mert sok ember van aki éhes és fázik, és azoknak nem molotov kell, hanem egy elhasznált takaró meg esetleg olyan étel amit mi nem eszünk meg. Vannak állatain is, kb 10 éve nem loptak el egyet sem, többet lopott talán a szomszéd macska 10 év alatt mint ember. SEGÉLYT sem kellene adni. Én úgy hívom: segélybűnöző. meg kell vonni tőlük és kész. De evvel nem CSAK a cigányoktól vennénk el a pénzt, hanem sok magyar családtól, lehet hogy keresztény magyaroktól.

Egregor 2010.03.26. 11:19:37

@neurotikk!: nem tudom és nem is érdekel, ki vagy.

Szánalmasan próbálkoztok fogást találni a Jobbikon, de a legsúlyosabb vádak mindennapos átlag magyarok buliképei, meg egy befizetett szabálysértési díj.

Képmutatók meg hazugok akadnak a Jobbik képviselőjelöltjei között? Ez legyen a legnagyobb problémája az országnak!

Szavazzon mindenki lelkiismerete szerint, de részemről szánalmas szarkupacnak tartom azokat, akik újra beszavaznak tolvaj hazaáruló férgeket a Parlamentbe!

Egregor 2010.03.26. 11:20:25

@Zúgló: nem is olyan régen öltek meg egy idős nénit, aki azt hitte, humanitárius módszerekkel védettséget nyerhet.

nem nyert. A cigányok végeztek vele.

Egregor 2010.03.26. 11:23:34

@Jankove: Felesleges. Adynak teljesen igaza van.

"Ezért a népért ugyis is mindegy,
Ebsorsot akar, hát - akarja. "

neurotikk! (törölt) 2010.03.26. 11:24:28

@Egregor:
Akkor mar inkabb kepmutatoak es hazugok nem szabalytiszteloek (Hisztike).
Hat vegul is ez is egyfele haladas.

Lehet ok is tolvjajok lesznek a kampanyban elkovetett hazugsagok utan (Gyurcsany?), es lehet hazaarulok is, ha a direkt onmagunk elszigetelese kapcsan meg rosszabb helyzetbe kerul az orszag, artva meg jobban nekunk. Ilyenkor hiaba a mente meg az ajtatossag.
Csak ugy lenne hogy jobbak lennenek.

murunga 2010.03.26. 11:25:33

@walter77: persze, én csak bájoskedves ildikónéni szinpadról történő lerángatásán momrfondiroztam...csak úgy hipotetikusan! :)))

Egregor 2010.03.26. 11:25:51

@neurotikk!: tudom, hogy nehéz felfogni, azért próbáld meg:

A Jobbik támogatóinak 98%-a (a törzsgárda 2%-on kívül mindenki) magasról tesz arra, hogy képmutatók-e.

Meg tudják menteni az országot, vagy sem?

Ha inkább azokra szavazol, akik tönkretették, tedd.

ZX 2010.03.26. 11:27:28

@Egregor: Nem csak a Jobbik az új párt, attól, hogy valaki nem jobbikra szavaz, még szavazhat nem parlamenti pártra.

Egregor 2010.03.26. 11:27:47

@neurotikk!: az, hogy lehet, nem jelenti azt, hogy lesznek is. Eddig a kémutatáson túl bármi utalt arra, hogy százmilliárdokat akarnak elsíbolni? Nem.

Mondom, arra szavazol, akire akarsz. Ha mindenáron új húst akarsz, akik biztosan nem kereszténykednek, ott az LMP.

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.03.26. 11:27:51

@Jankove: Sejtem, miféle áltörténelmi "szak"könyvekből szívod magadba a "bölcsességet", illetve a baromságot. Mert ez az: szerintem az izraeliek, ha mindenképpen (bocs: de mi a f@sznak kellene nekik pont Magyarország? ezt megmagyarázhatnád, ha annyira bölcsnek tartod magad) rombolni akarnának, nem hülyülnének holmi páncélosokkal, sokkal gyorsabban és hatékonyabban tudnák ezt a légierő bevetésével elintézni. Mint az amik Irakban, vagy annó Líbiában. Aztán légideszant. Elegánsabb megoldás, mint tankokkal végigszerencsétlenkedni a balkánon.

Ezt csak mint teória. Egy agyalágyult szcenárióra. De lehet, hogy válaszodban fel tudsz világosítani, minek jönnének pont IDE?

2010.03.26. 11:28:06

@walter77: "aztán majd csak pislogunk hogy a nagy-magyarországi tervekeből hogy lesz kis-magyarországi térkép. Még ennél is kisebb"

Rossz hírem van. Az országot rég eladták. Magyarország már csak nevében létezik. Albérlők vagyunk egy olyan országban, amiről azt hisszük még mindig a mienk. Jobbik az egyetlen akinek ez feltűnt, a többi párt szavazóinak, még mindig az a központi kérdés, behitelezzen-e egy félmillás plazmatévére.

Egregor 2010.03.26. 11:28:58

@ZX: persze, lehet az LMP-re is. Vajon miért nem őket támogatják a cigányoktól terrorizált százezrek? Miért nem őket támogatják a rendőrök, mentősök, tűzoltók, közterületesek?

Vajon miért?

delvideki 2010.03.26. 11:30:45

@Egregor
>>Egregor 2010.03.26. 11:19:37
>>Képmutatók meg hazugok akadnak a Jobbik képviselőjelöltjei között? Ez legyen a legnagyobb problémája az országnak!

Ez kész, nincs több kérdésem :(

Egregor 2010.03.26. 11:31:40

@Haynau: olcsó, kiváló termőföld, tönkrevert, felvásárolható ipar és agrárium, óriási mennyiségű ivóvízkészlet, és néhány évtized múlva már csak pár százezer képzetlen, agresszív őslakost kell betonfalak és szögesdrót mögé zárni. Ebben nagy gyakorlatuk van.

Zúgló 2010.03.26. 11:32:14

És gondolom, Coca-Colát sem isztok ti nagymagyarok, mert az zsidó. És csak magyar terméket veszel ugye? ugyan!ez a fals demagóg szöveg lejárt. A jobbik semmivel nem jobb a többinél, mivel még nem jutott a kondérhoz ezért nem lopott el egy cupákot sem, de majd ha oda kerül. Degeszre tömik magukat, te meg csak nézel és sűrgősen vakarod a nagymagyarország matricát a kocsidról.

A jobbikra általában a szegény rockerek szavaznak akiknek minden rossz mert nincs pénzük. Egy sörre futja, azzal kiérnek a kossuth térre aztán majd lesz valami...

Egregor 2010.03.26. 11:32:44

@delvideki: előtted is nyitva áll a lehetőség, szavazhatsz cigánybabusgató LMP-re, vagy az országáruló tolvajelit valamelyik tagjára is.

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.03.26. 11:33:36

@Egregor: És ezt szerinted nem találnák meg sokkal közelebb Izraelhez? De igen. Sőt.

Nem győztél meg, bocs. Illetve arról igen, hogy léteznek ilyesféle baromira paranoid rémképek a legszélsőjobb agyakban.

Egregor 2010.03.26. 11:34:08

@Zúgló: nem is tudtam, hogy ilyen sok nincstelen rocker él tanyákon, ilyen sok nincstelen rocker dolgozik rendőrként, tűzoltóként, stb.

Van munkájuk, pénzük mégsincs. Vajon hogy lehet ez?

Biztos Vonasátán kúrta el.

ZX 2010.03.26. 11:34:26

@Egregor: Ez majd a választáson dől el, hogy az ott élők valóban a jobbikot támogatják-e vagy majd a fityiszt?

Egregor 2010.03.26. 11:35:13

@Haynau: Nem találhatják meg, mert ilyen adottságokkal bíró, felvásárolható és gyarmatosítható ország nincs a közelben.

Egregor 2010.03.26. 11:35:45

@ZX: persze. Azért az EP-szavazás is megmutatta, van, ahol a Jobbik az első erő.

ZX 2010.03.26. 11:36:32

@Egregor: Azért babusgatja, mert nem akarja őket elgázosítani?

Zúgló 2010.03.26. 11:37:11

@Egregor: nemrég cigányokra dobtak molotovot, olyanra aki nem érdelmete meg. A kalapból elő lehet húzni- pro és kontra.

delvideki 2010.03.26. 11:37:45

@Egregor:

te meg szavazhatnál Mesterházyra, hiszen:

Képmutatók meg hazugok akadnak az MSZP képviselőjelöltjei között? Ez legyen a legnagyobb problémája az országnak!

ZX 2010.03.26. 11:39:35

@Egregor: Azt tudod-e, hogy egy olyan országot mondasz felvásárlónak, ahol a GDP alig 1,5 szerese a mienkenek? Ez azért elég kevés egy felvásárláshoz. Az megint más, hogy némely ottani pontosan akkora baromságokat tud mondani mint a Vona. Most akkor vegyük mindkettőt komolyan? Haha.

Haynau (Sons of Monarchy) 2010.03.26. 11:41:44

@Egregor: Ellentmondasz Jankove néptársadnak - minek felvásárolni, ha fegyverrel is meg lehet hódítani? Ja, és hogy eszméletlenül távol van, tengeri kikötője sincs (akkor pedig csak szomszédos országokon keresztül lehet szállítgatni a gyarmatról - ja, persze: azok is gyarmatosítva lesznek addigra, igaz?). Termőföld? Lengyelország. Vagy Ukrajna.

Egyébként meg: persze, otthon ott cseszteti őket a Hamaz meg egyéb palesztin ill. arab terrorszervezet, ők meg gyarmatosítósdit játszanak párszáz (ezer!) kilóméterrel arrébb. Élénk fantáziád van, és kedveled az összeesküvés-elméleteket, erről is meggyőztél. Egyébként viszont nem.

Zúgló 2010.03.26. 11:43:43

@Egregor: Neked mi a polgári foglalkozásod? Mit dolgozol?

Zúgló 2010.03.26. 11:48:40

A vona nem számított erre, felkészületlenül érte , hogy a várakozásokon felül ilyen sokan szimpatizálnak velük, most baj van mert erre nem volt "keresztény-Ómagyar forgatókönyv"... Most megy a lapítás- meg az őszödi beszéd hallgatása vásárolt cédéről! Ki volt ez a vona, vagy a morvai 3 évvel ezelőtt? Senki, jó talán a morvai, de a vona meglátta: ebben business van, jajj mit írok, a vona így írja: biznisszz (ómagyar szó), és rájött itt lehet pénzt keresni a kilátástalanságból. Vona bőget egyet, mások meg vissza neki és a népek mennek utána, csak nem mindenki. Aki nem megy utánuk az haza áruló, zsidó, és az ország tönkretevője. hajrá vonaország így tovább...

2010.03.26. 11:53:34

@Haynau: Barátom, a 21.századi európa közepén, békeidőben nem lehet atomot robbantani, és egyik napról a másikra lerohanni tankokkal egy népet. Ez feltűnne azért a világnak, és sokakból rosszallást váltana ki, ha nem világháborút. Ha valaki meg akar ma valamit szerezni, azt itt európában csak csellel, fondorlattal, pénzzel, pszichológiával, és álhatatos nyomással tudja. A tankok, kémrepülök itt csak pszichológiai fegyver, szvsz demonstráció. Szerintem minket innen úgy fognak kihajintani, hogy egy puskalövés sem fog dördülni.

Nem tudom hogy az izraelieknek minek kell magyarország, ezt nálam okosabbak biztos tudják, én csak azt látom hogy adott egy izraeli államfő, aki nyiltan közölte hogy felvásárolják az országot, kémrepülők cirkálnak az egünkön, gazdasági-média-politikai elitünk tulnyomó része nem magyar érdekeket szolgál, világ második legnagyobb zsinagógája itt van, (növekvő rasszizmus ellenére ugye) egyre több izraeli befektetés, és mutyi, bagóért szereznek földeket, miközben az ország mentálisan és gazdaságilag rohad. Demokrácia és alkotmányellenes törtvéenyeket iktattak be, és egyre több helyről hallani, hogy a magyar honfoglalás előtt éltek itt izraelita népek, "ők hazaköltöznek cssk" soroljam még?

Igen a zsidók nem akarják magyarországot, nyilván csak félreértés meg paranoia, hogy nekünk ez jön le.

ZX 2010.03.26. 11:58:36

@Jankove: Ahogy fogalmazol. Minek kellene a zsidóknak Magyarország, mikor végre visszakapták az 1000 éve vágyott földjüket? Ott is vannak pontosan olyan okos politikusok mint nálunk, akik baromságot mondanak. Az USA bezzeg nem hördült fel Manhattan felvásárlásán. Amúgy a lengyeleknél több zsidó élt mint nálunk valaha is. Miért ne Lengyelországot "vásárolnák fel"? Egyíébként pedig miből? A zsidók nagyon nagy többsége nem egy Bill Gates. Az meg, hogy éltek itt a Kárpát-medencében egy marha nagy urban legend. Szóval igen, paranoia.

2010.03.26. 12:01:02

@Haynau: Ja és a média a legjobb fegyver. Országhatárokon belül is annyira remekül működik, hogy itt sem tudod mi az igazság, pedig benne élsz. Honnan tudod, mi megy a közelkeleten ? Magyarország sározása gőzerővel folyik, amerika pl; csak annyit tud magyarországról, hogy antiszemtia nemzet, náci szellemiség előretört, irtjuk a cigókat. Ne legyen igazam, de jönnek majd még ide "békét fenntartani".

Zúgló 2010.03.26. 12:08:32

És a jobbik ugye média ellenes, de mégis szüksége lenne rá. Az hogy elő kerülnek ezek a képek a farok passzírozáról, a helótázásról meg bevett dolog, csak a jobbik nem bírja felfogni, hogy ez így megy. Sajnos. Ez a politikai mocsokolódás része. És mostmár a választások, és a mindennapok része, aki részt vesz a választásban/kampányban készüljön erre. Ez erről szól.

2010.03.26. 12:09:35

Nem tom miről beszélünk itt. Szavazzon szvsz mindenki arra akire akar.

Zúgló 2010.03.26. 12:11:11

Lejáratni, rosszabb színben feltüntetni, mocsokolódni. Ebben talán a fidesz a legjobb. A jobbik csak próbálkozik, az emeszpé meg hallgat...

mojoking77 2010.03.26. 12:16:49

Tiszteletem,
Nem olvastam vegig a hozzaszolasokat, csak megosztanek egy gondolatot.
Az ugye, hogy kormanyvaltas lesz, lefutott teny.
Az, hogy a Jobbik bekerul a parlamentbe, szintugy.
Attol, hogy valaki aggodik, vagy sem, ezeken nem lehet valtoztatni.
Az egadta vilagon semmivel sem lesz jobb, legalabb is elsore biztos nem, nekunk, koznepnek.
Ezek utan mi a fenenek idegeskedik itt barki is az eredmenyek miatt. Nagyjabol annyira kellen foglalkozni vele, mint egy focieccs vegeredmenyevel.
Egy valos demokraciaban persze szamitana a dolog, de itt, az elmult par evben minden politikai ero sikeresen lejaratta mar magat annyira, hogy egy, magara valamit is ado, ertelmes ember, egyiket sem veheti komolyan. Ugyhogy, inkabb keressen mindenki maganak valami ertelmesebb programot, minthogy idiotakon rugozik, csak a sajat lelki bekejenek art vele.
Tisztelettel:

Gy

Zúgló 2010.03.26. 12:55:56

Gy! Te adtad a végszót.... Téma off..

walter77 2010.03.26. 12:58:07

@Jankove:

Jesszus ember mi az, hogy albérlők vagyunk, meg már csak névben a miénk???

Mi ez végeláthatalan őskorra töreténő hivatkozás és ősi jogok alapján történő rendelkezés???

A túrót, itthon vagy Te is és én is, akkor is ha nem értünk egyet politikailag és ideológiailag.

Attól vagy itthon, hogy ha azt mondod Mohács, akkor tudják az emberek, hogy az biza nem a legjobb nap volt evör a magyar töriben, ha azt mondod Ady, Kosztolányi, József Attila, Petőfi érteni fognak Téged.

A nemzeti paranoiára két okot látok:

1. sosem éltél kisebbségként, ezért - történelmi szükségszerűségek okán, merthogy vannak, de nem azok amikre te gondolsz (szerintem olvass Fukuyamát vagy Huntingtont vagy Brzezinskit)- úgy éled meg, hogy a nemzet most van a lehető legmélyebben a történelme során és a Jobbik meg a Te személyes küldetésed a nemzet felemelése.

2. éltel kisebbségként és mivel sokat csesztettek akkor, ezért most jól le kell verni valakin, hogy helyre álljon a világ rendje.

Ebben az országban itthon vagyunk, akkor is, ha nem piros fehér zöld az összes ház, pad, iskola, templom.

murunga 2010.03.26. 13:16:18

népnemzeti konzervativ családcentrikus nagyasszony...

"... míg az asszony politikai karrierjével van elfoglalva, addig a férje törődik a lányokkal. Gyurinak (Balóóó) ez nem szokatlan feladat, hisz amíg a most tízéves ikrek kicsik voltak, Krisztina Amerikában dolgozott, így akkor is ő nevelte őket. Kérdés, hogy most, amikor Morvai Krisztina öt évre Európa parlamenti képviselő lesz, mi fog történni. Mint Krisztina édesanyjától, a hajdani manökentől, Fekete Kláritól megtudtuk, a három lányt Morvai nem viszi magával Brüsszelbe..."

szóval nagy álságos átbaszás ez kérem, mégse lenne szabad eltörölni a kertáváket, nehogy elkezdjenek gondolkozni az agymomsottak! :)))

addig is nagyobb ciki, hogy a brüsszeli EU nagycirkusz porondján olyan ostoba képviselők műsoroznak kishazánk szineiben mint pl. morvai vagy herczog 'momnkey popo' asszony...de hamarosan jön Tompika is, yeeeaaahhh!!! remélem kovácslacibá átadja neki a brüsszeli escort service cimjegyzéket :)))

murunga 2010.03.26. 13:21:50

csak azt üzenném az összes naplopónak a parlamentben, hogy dolgozzál serényebben, mert jönnek a spártaiak, (geci)!
:DD

delvideki 2010.03.26. 17:21:17

@zivan:
elalélek e metsző iróniától....Nobel-díjra jelöltek már-e?
süti beállítások módosítása